جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان سنندج گفت: رئیس جمهور در سفر به کردستان از نزدیک با مشکلات، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این استان آشنا شد و بر رفع این مشکلات و استفاده از ظرفیت‌های موجود تأکید داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج، اظهار داشت: ایجاد و مدیریت زیرساخت‌های ضروری در هر کشوری از وظایف دولت‌هاست و خوشبختانه دولت سیزدهم کارهای خوبی در استان‌هایی همانند کردستان در این زمینه انجام داده است.

امام جمعه شهرستان سنندج با اشاره به سفر حجت الاسلام‌والمسلمین رئیسی به کردستان، گفت: روز گذشته رئیس جمهور به سنندج سفر کردند و ماحصل این سفر افتتاح سامانه انتقال آب سد آزاد به سنندج بود که این طرح ضریب استاندارد و سلامت آب شرب مردم این شهر را تضمین می‌کند، لذا جای دارد از دست اندرکاران این امر تقدیر داشته باشیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: این طرح که روز گذشته به بهره برداری رسید را باید از طرح‌های بزرگ در حوزه آبرسانی کشور دانست که سالیان متمادی بود به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم ساکنان سنندج محسوب می‌شد.

ماموستا رستمی افزود: رئیس جمهور در سفر به کردستان از نزدیک با مشکلات، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این استان آشنا شد و بر رفع این مشکلات و استفاده از ظرفیت‌های موجود تأکید داشت.

وی خاطرنشان کرد: مردم کُرد کردستان، اهل فرهنگ و دین هستند و هرگز به دنبال ایجاد مشکلات امنیتی نبوده و نیستند و لذا روز گذشته حجت الاسلام‌والمسلمین رئیسی نیز این موضوع را مورد تأکید قرار داد.

امام جمعه شهرستان سنندج در ادامه با تبریک روز پرستار، گفت: کار پرستاران، ایثار و گذشت است و خدمات این عزیزان باید به معنای واقعی ارج نهاده شود.

ماموستا رستمی با تأکید بر اینکه باید ساختمان مسجد جامع شهر سنندج به خوبی حفظ و نگهداری شود، یادآور شد: مسجد جامع سنندج یکی از اماکن مهم و معنوی این شهر است، لذا باید برای توسعه کمی و کیفی آن همه متولیان و مسئولان وارد میدان شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha