شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اعلام آمادگی و همکاری

حوزه/ تشکل‌های فرهنگی و مذهبی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری با ستاد بحران این استان اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، بعد از بارش رحمت الهی در استان کهگیلویه و بویراحمد، علی الخصوص در مناطق سردسیر این استان به صورت برف رخ داد، علیرغم تلاش دستگاه‌های خدمات رسان، متاسفانه روند زندگی عادی مردم این مناطق را با مشکل مواجه کرد.

به همین منظور تشکل‌های فرهنگی و مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی به استاندار کهگیلویه و بویراحمد، آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری با ستاد بحران این استان اعلام کردند.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد

برادر ارزشمند جناب آقای دکتر احمدزاده

سلام علیکم

با عرض تبریک ولادت باسعادت صدیقه طاهره حضرت زهرا سلام الله علیها و تقدیر و تشکر از اهتمام جنابعالی در خصوص تأمین رفاه و آسایش مردم در مواقع گوناگون از جمله حوادث طبیعی و همچنین تقدیر و تشکر از مجموعه دستگاه‌های خدمت رسان در ستاد بحران که در این ایام از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیده و خطرات و حوادث را به جان خریدند، به استحضار حضرتعالی می‌رساند نیروهای عظیم هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی، خانه‌های قرآنی، کانون‌های فرهنگی تبلیغی و جامعه مداحان همچون گذشته با قوت و با اتکال به خداوند متعال آمادگی دارند هر نوع همکاری و خدمت رسانی به مردم استان را که مسئولین لازم بدانند خالصانه به تبعیت از مجاهدین فی سبیل الله، به منصه ظهور رسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha