دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله علماء، شورای وحدت نیروی های انقلاب استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: وحدت بین گروه‌های استان و خدمت به مردم اولویت برنامه‌های استان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، آیت الله علماء، شب گذشته در جلسه شورای وحدت نیروی‌های انقلاب استان کرمانشاه، اظهار داشت: امروز خدمت به مردم بالاترین حرکت اجتماعی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: وحدت بین همه گروه‌های سیاسی ضرورت دارد، زیرا باید کار استان پیش برود، لذا لازم است همگان نگاهی عمیق به سخنان مقام معظم رهبری برای پیشبرد اهداف داشته باشیم.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه خاطرنشان کرد: مبنای حرکت و سخن رهبر معظم انقلاب بر جذب حداکثری است، لذا می‌بینیم امام راحل همواره می‌فرموند «باید عمامه به سر ها بین مردم باشند» یعنی بین مردم حضور داشته باشند.

وی دومین موردی که باید در استان مورد توجه قرار گیرد را خدمت به مردم دانست و یادآور شد: خدمت به مردم بالاترین مستحب و بالاترین حرکت اجتماعی است، دولت تا جایی که بتواند می‌خواهد، مردم در رفاه باشند و مشکلات مردم مرتفع شود، درست است با گرانی و بعضاً مردم با سختی روبرو هستند، اما دولت سعی دارد مشکلات را حل کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، با بیان اینکه باید به فکر ازدواج جوانان بود، زیرا ازدواج جوانان با نصیحت درست نمی‌شود، تصریح کرد: شغل، ازدواج و مسکن ضرورت‌های زندگی هستند، لذا ما باید تا جایی که می‌توانیم خدمت به مردم، وحدت آفرینی و «جهاد تبیین» را مد نظر قرار دهیم.

آیت الله علماء با اشاره به اینکه در موضوع «جهاد تبیین» باید قبل و بعد پیروزی انقلاب را بیان کنیم، اظهار داشت: اگر کسی قبل از انقلاب را نداند، موقعیت حال را متوجه نمی‌شود که کجا بودیم و الان کجا هستیم، الآن جایی هستیم که وزیر دفاع آمریکا بگوید، ایران آسمان ما را ناامن کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha