شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1064430
۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲
اعرافی

حوزه/ دقایقی قبل آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور به منظور بازدید از مدارس علمیه شهرستان نجف آباد و طرح‌های دینی وارد شهرستان نجف آباد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیت الله علیرضا اعرافی دقایقی قبل و در ساعات ابتدایی صبح علی رغم شرایط جوی ناپایدار و برفی استان اصفهان، به صورت زمینی وارد شهرستان نجف آباد شد و طی یک روز از مراکز و مدارس علمیه مختلف بازدید خواهد کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور پس از استقبال مدیران و اساتید مدرسه علمیه جامعه الامام منتظر نجف آباد، در برنامه‌ای فشرده با اساتید و معاونین این مدرسه دیدار خواهد کرد.

پس از این مراسم و بازدید از بخش‌های مختلف مدرسه علمیه جامعه الامام منتظر نجف آباد، آیت الله اعرافی در جلسه شورای اداری حوزه، جلسه امتحان دانش آموزان علم الهدی در سالن همایش حوزه علمیه حاضر و در اجتماع بزرگ بانوان فاطمی در حسینیه فاطمه الزهرا(س) سخنرانی خواهد کرد و سپس در جلسه روحانیون طرح امین با حضور مسئولین ارگان‌ها و نهادهای اداری شرکت خواهد کرد و پس از اقامه نماز ظهر در جمع قران آموزان قرآنی مدرسه علمیه جامعه الامام منتظر نجف آباد، در محفل قرآنی و در اجتماع بزرگ روحانیون و طلاب و مبلغین و ائمه جماعات شرکت خواهد کرد و در نهایت دیداری با خانواده شهید حججی برنامه ریزی شده و حسن ختام این سفر یک روزه با آیت الله مظاهری دیدار خواهد داشت.

مدرسه علمیه جامعه الامام منتظر نجف آباد، دارای ۱۵۰ طلبه از پایه ۱ تا ۱۰ و ۱۰۰ طلبه فاضل درس خارج و ۱۱۰ طلبه و روحانی در سطح تخصصی در رشته کلام، مشاوره و تفسیر و تبلیغ بوده، دارای ۱۰ هزار متر مربع زیر بنا و ۴۰ هزار متر مربع ساخت است، این مدرسه ذیل حوزه علمیه قم مدیریت می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسناتی هم با اشاره به سفر زمینی آیت الله اعرافی به نجف آباد در شرایط نامساعد جوی، گفت: حقیقتا بار دیگر به ما اثبات شد کار جهادی و جدی راهکار حل مشکلات است.

آیت الله اعرافی وارد نجف آباد شد

آیت الله اعرافی وارد نجف آباد شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha