تصاویر/ دیدار آیت‌الله اعرافی با خانواده شهید حججی و حضور بر سر مزار شهید

آیت الله اعرافی در سفری یک روزه به نجف آباد، با حضور در منزل شهید حججی با والدین شهید دیدار و گفت وگو کرد و سپس بر سر مزار آن شهید در گلزار شهدای نجف آباد حضور یافت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • وَالسَّلَامُ عَلَيَّ يَوْمَ وُلِدتُّ CA ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    0 0
    ترجمه سلام به زبان انگلیسی که هلو (Hello) نمی شود! وَالسَّلَامُ عَلَيَّ يَوْمَ وُلِدتُّ وَيَوْمَ أَمُوتُ وَيَوْمَ أُبْعَثُ حَيًّا! ما تولدمان را حاشا میزنیم! «تولدت را اگر حاشا بزنی مردنت هم از بین می‌رود. وقتی که اول، حیات داده است دیگر لازم نیست که دوباره حیات بدهد، اُبعَثُ حیاً، لذا وقتی پرسیدند ما را بعد از مرگ چگونه زنده می‌کنی فرمود: یُحییها الذی انشاها اول مرهٍ یعنی همان اول که آفریدم زنده آفریدم. شما را نیافریدم که بمیرید. شما شعور نداشتید گفتید تولد یافتیم، گفتند پس بمیر» (کتاب طوبی محبت). وَلَا تَقُولُوا۟ لِمَن يُقْتَلُ فِى سَبِيلِ ٱللَّهِ أَمْوَٰتٌۢ ۚ بَلْ أَحْيَآءٌۭ وَلَـٰكِن لَّا تَشْعُرُونَ. آن شعوری که برای ما مقدر است، صدهزار برابر این شعوری است که الان داریم! خدایا! آن شعوری که به شهدا دادی به ما هم بده!🎂تولد با آرتین و آرشام و خانواده ی زهرا(س) ما را زنده میکند (https://hawzahnews.com/xbZtg)! سلام آقا جان! در دیدار مردم أصفهان (۱۴۰۱/۰۸/۲۸)، شما گفتید جوان ایرانی زنده است، پُرانگیزه است، آن هم در روزهای شرارت دشمن! جوان (و پیر!) ایرانی زنده است! برای آنکه شهید شویم، باید شهید زندگی کنیم! سلام بر شما شهیدان زنده! «هرگز گمان مبر آنها كه در راه خدا كشته شده‏ اند مردگانند، بلكه آنها زنده‏ اند و نزد پروردگارشان روزي داده مي‏شوند.» ای آرتین عزیزم! امید به خدای بزرگ و آینده ای روشن داشته باش و بدان من و تو و همه سربازان امام (در جهان!🇮🇷🌏🇵🇸) برای سربلندی و آبادانی و عزت ایران و اسلام لحظه ای از پای نخواهیم نشست. مادر، پدر و آرشام شما هم حضور دارند کنار شما داخل ایران، و هم حضور دارند کنار ما در خارج ایران! سلام مادر جان آرشام! شما به حاج قاسم سلیمانی علاقه فراوانی داشتید و از وقتی که او به شهادت رسید شما غبطه می خوردید و مدام می گفتید «خوش به حال حاج قاسم. یعنی می شود روزی برسد ما هم مثل حاج قاسم تشییع شویم؟». به قول شهید کاظمی، هیچ روزی نیست که از واماندگی از این کاروان غبطه و حسرت نخوریم! شما توفیق زیارت تا شهادت را داشتید! مادر جان! شما آرتین را در خواب دیدید... در حالی که نزد امام خامنه ای می رفت، و ایشان دستی بر سر آرتین کشید و او را نوازش کرد. امام گفتند این پسر در آینده فرزند بزرگی می شود (https://hawzahnews.com/xbWZ8). کتاب آرتین را خواندیم؟ وَكَذَٰلِكَ نَجْزِي الْمُحْسِنِينَ.
  • پیام محسنین CA ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    0 0
    نَحْنُ نَقُصُّ عَلَيْكَ أَحْسَنَ الْقَصَصِ بِمَا أَوْحَيْنَا إِلَيْكَ هَٰذَا الْقُرْآنَ وَإِن كُنتَ مِن قَبْلِهِ لَمِنَ الْغَافِلِينَ .إِذْ قَالَ يُوسُفُ لِأَبِيهِ يَا أَبَتِ إِنِّي رَأَيْتُ أَحَدَ عَشَرَ كَوْكَبًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ رَأَيْتُهُمْ لِي سَاجِدِينَ. قَالَ يَا بُنَيَّ لَاتَقْصُصْ رُؤْيَاكَ عَلَىٰ إِخْوَتِكَ فَيَكِيدُوا لَكَ كَيْدًا ۖ إِنَّ الشَّيْطَانَ لِلْإِنسَانِ عَدُوٌّ مُّبِينٌ. وَلَمَّا بَلَغَ أَشُدَّهُ آتَيْنَاهُ حُكْمًا وَعِلْمًا ۚ وَكَذَٰلِكَ نَجْزِي الْمُحْسِنِينَ. پیام شهید محسن حججی به فرزندش پیام پدر شهید به آرتین عزیز هم هست: «من همیشه به یادت هستم، همیشه بالای سرت هستم، اگر ان‌شاالله شهید شدم همیشه پا به پایت در زندگی دنبالت می‌آیم و نمی‌گذارم کمبود سایه پدرت را احساس کنی. می‌خواهم طوری علی‌وار (ع) زندگی کنی که یکی از سربازان امام زمان (عج) شوی، پس از همین الان روی خودت، درس خواندنت، شغل، انتخاب زندگی، راه و روشی که می‌خواهی انتخاب کنی، در انتخاب رفیقها، در انتخاب آن آینده‌ای که برای خودت در نظر داری، کار کن! خلاصه که خیلی به روی خودت کار کن! بابا جامعه خیلی روز به روز سخت تر میشه، گناه روز به روز رشد و پیشرفت می کند؛ پاک بودن در این جامعه، بسیار سخت‌تر از زمان‌های قبل است و هر چه به ظهور امام زمان (عج) نزدیک‌تر می‌شویم فتنه‌ها بیشتر می‌شود و شیطان قوی‌تر می‌شود. تو باید خیلی مواظب خودت باشی، نه تنها تو باید مواظب خودت باشی بلکه باید مواظب اطرافیانت هم باشی.» آخرین توصیه پدر آرتین به داماد خانواده این بود: «به امام رضا(ع) قسمت می‌دهم مواظب همسرت، آرتین و آرشام باش.» ما به آقای ابوالفضل خوش‌نژاد و فاطمه خانم (خواهر آرتین) بشارت میدهیم که پدر و مادر آرتین هم رشد کردن و قد کشیدن پسرشان را می بینند. ما هم با آنها! نبین قدم کوچیکه، پاش بیفته من برات قیام میکنم! از صف ۳۱۳تا بهت سلام می کنم! سَلَامٌ عَلَىٰ إِبْرَاهِيمَ، كَذَٰلِكَ نَجْزِي الْمُحْسِنِينَ.