پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اهدای خون
اهدای خون در مسجد لئون

حوزه/ جامعه اسلامی لاپاس اسپانیا با کمک بسیاری از مؤمنان و همچنین تعداد قابل توجهی از ساکنان محله که به این مرکز مراجعه کردند، برنامه اهدای خون را در مسجد لئون برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مسجد لئون واقع در مراسم اهدای خون برگزار کرد.

جامعه اسلامی لاپاس(la paz) این جمعه با حضور کارکنان مرکز اهدای خون لئون و با کمک بسیاری از مومنان و همچنین تعداد قابل توجهی از ساکنان محله که به این مرکز مراجعه کردند، برنامه اهدای خون را در مسجد خود در لئون برگزار کرد.

عبدالصمد اویحی، رئیس این جامعه اسلامی، بر اهمیت اهدای خون توسط مسلمانان لئون تاکید کرد زیرا به عنوان یک گروه بزرگ متعلق به جامعه لئون، تسهیل این نوع اقدامات را برای کمک به تامین ذخایر خون برای کمک به کسانی که به آن نیاز دارند، ضروری و اجرای دستورات دین می داند.

مارتین مانسنیدو، رئیس جامعه اهدای خون لئون نیز در این برنامه در مسجد بزرگ لئون حضور داشت و این فراخوان جامعه اسلامی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این اولین بار نیست که در این مسجد خون اهدا می‌شود و مسلمانان لئونی بدون هیچ محدودیتی ما را حمایت می کنند و درب مسجد به روی هر کسی که می خواهد بیاید و کمک کند، صرف نظر از مسلمان، مسیحی یا غیر مؤمن باز است. شعار ما این است؛ نه نژاد، نه دین و نه مرز.

اهدای خون در تمام بعدازظهر جمعه بدون وقفه و در فضایی مشترک با نمازگزاران مؤمن همراه با پخش اذان و اقامه نماز جماعت انجام شد. برای تقویت قوای جسمانی اهداکنندگان، علاوه بر آب و غذایی که معمولاً در اختیار ایشان قرار می گیرد، از آنان با چای و شیرینی هم پذیرایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha