سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
صمصامی امام جمعه وحدتیه

حوزه/ یکی از ائمه جمعه استان بوشهر با بیان اینکه کمترین توجه به مردم دشتستان، دیدار عمومی رییس جمهور و توجه به طرح‌های عمرانی این خطه است، گفت: از رییس جمهور و استاندار  و برنامه ریزان سفر انتظار داریم چنین توقعی لحاظ گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام ولی صمصامی امام جمعه وحدتیه در خطبه های نمازجمعه این هفته، اظهار داشت: ملت ایران طی سه دوره طولانی، میان مدت و کوتاه مدت و در یک مبارزه سخت و نفس‌گیر، به این پیروزی چشم گیر در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ دست یافته است.

امام جمعه وحدتیه افزود: دشمنان با تبلیغات گمراه کننده دوران پهلوی را به گونه‌ای روایت می‌کنند که جوان ما فکر می‌کند مردم در آن دوران خفقان در آسایش غرق بوده‌اند و همه امکاناتی داشتند.

وی ادامه داد: وابستگی تمام عیار به غرب، بی‌اعتنایی به رأی مردم، ظلم و بی‌عدالتی و عقب ماندگی کشور در علم و صنعت از ویژگی‌های دوران سیاه پهلوی است.

حجت الاسلام صمصامی بیان داشت: استقلال خواهی، حاکمیت اسلام، آزادی بیان، عدالت و رفع تبعیض و گسترش رفاه، احیای کرامت انسانی و نقش داشتن مردم در سرنوشت خود، از اهداف و شعارهای انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی به ایجاد تفرقه قومی، تحریم و محاصره اقتصادی، تهاجم فرهنگی، برنامه ریزی برای براندازی و نفوذ بر تغییر محاسبات مسئولان و باورهای مردم دست زدند.

امام جمعه وحدتیه عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران دارای دستاوردهایی مانند استقلال، حفظ تمامیت ارضی، عزت و کرامت، ارتقا جایگاه ایران در جهان، گسترش عدالت اجتماعی و آزادی‌های عمومی، مبارزه با فساد و عوامل آن و ایستادگی در مقابل زورگویان و سلطه طلبان جهانی است.

وی در ادامه گفت: شهرستان دشتستان با مردمی بصیر و انقلابی یک چهارم وسعت استان بوشهر را دارا و دومین شهرستان پرجمعیت استان است.

امام جمعه وحدتیه خطاب به رییس‌جمهور افزود: مردم این خطه در انتخابات ریاست جمهوری رأی اولشان شما بودید و این موضوع با هیچ جای استان بوشهر قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه بزرگترین پروژه‌های استانی و ملی همچون سد دالکی و بزرگراه دالکی به کنارتخته در شهرستان دشتستان واقع است، ادامه داد: برخی پروژه‌ها مانند بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان هم به اعتبارات ملی نیاز دارند.

حجت الاسلام صمصامی عنوان کرد: گویا در سفر آینده رییس جمهور به استان بوشهر، مردم دشتستان از دیدار عمومی و بازدید از طرح‌ها مغفول مانده‌اند.

وی با بیان اینکه کمترین توجه به مردم دشتستان، دیدار عمومی رییس جمهور و توجه به طرح‌های عمرانی این خطه است، گفت: از رییس جمهور و استاندار و برنامه ریزان سفر انتظار داریم چنین توقعی لحاظ گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha