یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
راهیان نور

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری اردوی راهیان نور ویژه طلاب این استان خبر داد.

حجت الاسلام مرتضی زارع معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر از برگزاری اردوی زیارتی معرفتی راهیان نور ویژه طلاب خبر داد و اظهار داشت: حضور طلاب و روحانیون در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) و شهدای اسلام و انقلاب و میثاق با مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای است.

وی افزود: کاروان‌های طلاب و روحانیون با عنوان "با ولایت تا شهادت" به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر، شعار امسال ستاد مرکزی راهیان نور حوزه‌های علمیه را "پایکار انقلاب می‌مانیم" عنوان کرد و گفت: شهید شاخص روحانی سال ۱۴۰۱ شهید حجت الاسلام و المسلمین شهید ذبیح الله کرمی می‌باشد.

حجت‌الاسلام زارع با اشاره به زمان برگزاری اردوی راهیان نور، تصریح کرد: اردوی زیارتی معرفتی راهیان نور طلاب استان بوشهر از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ اسفند برگزار می‌شود و مناطق عملیاتی یادمان والفجر ۸، شهدای شلمچه، یادمان ذوالفقاری یا علقمه، طلائیه، دهلاویه، یادمان میشداغ، کانال کمیل و فکه مورد بازدید قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، که اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی یک سنت حسنه به منظور پیشگیری از دو آسیب فراموشی و تحریف است و همه باید در راستای تحقق جهاد تبیین در زمینه دفاع مقدس فعالیت کنند، خاطرنشان کرد: خودسازی انسان در همین فضاهای معنوی می‌تواند اتفاق بیفتد و جوانان با آشنایی با سیره شهدا، می‌توانند این بزرگان را الگویی مناسبت برای زندگی خود بدانند.

حجت‌الاسلام زارع یادآور شد: علاقمندان جهت ثبت نام در این اردو به مدارس علمیه شهرستان ها مراجعه کنند. البته با توجه به محدودیت ظرفیت، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha