جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ نماز جمعه تهران ۲۷ آبان ١۴٠١ به امامت آیت الله خاتمی

حوزه/ نماز جمعه این هفته تهران،۲۱ بهمن به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اعلام این خبر گفت: درب‌های مصلای امام خمینی (ره)  ساعت ۱۰:۳۰ صبح به روی نمازگزاران گشوده و برنامه از ساعت ۱۱ آغاز می شود.

حجت‌الاسلام علی نوری افزود: در بخش معرفی کتاب این هفته به مناسبت ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کتاب «خون دلی که لعل شد» حاوی خاطرات حضرت آیت‌الله العظمی سیّدعلی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) از زندان‌ها و تبعید دوران مبارزات انقلاب معرفی می‌شود.

وی ادامه داد: این کتاب که به همت دکتر محمدعلی آذرشب گردآوری شده و انتشارات انقلاب اسلامی آن را منتشر کرده است، ترجمه‌ فارسی کتاب إنّ مع الصّبر نَصراست که به زبان عربی در بیروت منتشر و توسط سیّدحسن نصرالله معرّفی شد.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تصریح کرد: بیان حکمت‌ها، درس‌ها و عبرت‌هایی که به فراخور بحث‌ها بیان شده و هر کدام از آن‌ها می‌تواند چراغ راهی برای آشنایی مخاطب کتاب بویژه جوانان با فجایع رژیم منحوس پهلوی و همچنین سختی‌ها، مرارت‌ها و رنج‌های مبارزان و در مقابل پایمردی‌ها، مقاومت‌ها، خلوص و ایمان انقلابیون باشد، کتاب حاضر را از کتاب‌های مشابه متمایز کرده است.

وی افزود: زندگینامه خودنوشتِ معظّمٌ‌له، تصاویر مرتبط و نمایه‌های مختلف از دیگر بخش‌های این کتاب است. کتاب «خون دلی که لعل شد» با ۳۰ درصد تخفیف در غرفه کتاب آدینه واقع در ضلع شرقی شبستان مصلی در معرض انتخاب علاقه مندان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha