چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد بر کمک افرادی که تمکن مالی دارند به افراد نیازمند جامعه در آستانه سال نو تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به فرا رسیدن سالروز میلاد امام عصر(عج)، گفت: باید تلاش شود مجالس و محافل جشن و شادی نیمه شعبان باشکوه، بامحتوا و مردمی برگزار شود.

وی با قدردانی از خدمات سربازان گمنام امام زمان(عج) و تلاش های شبانه روزی حافظان امنیت، افزود: سربازان گمنام امام عصر(عج) با تلاش ها و خدمات شبانه روری خود در برقراری نظم،امنیت و آرامش جامعه سهم بسزایی دارند.

امام جمعه بروجرد در ادامه افزود: افرادی که علیه قرآن، اسلام و انسانیت توطئه و دسیسه می کنند توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) به سزای اعمال خود خواهند رسید.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به فرا رسیدن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان خاطرنشان کرد: جوانان باید از تجربه پیران و افرادی که عمری محاسن خود را در راه اهداف اسلام و انقلاب سفید نموده اند، استفاده کنند.

وی بر حل مشکلات اقتصادی کشور از جمله تنظیم بازار، نظارت بر قیمت ها، جلوگیری از گرانی و تورم، حل مسئله ارز، رفع مشکل اشتغال جوانان، مسکن و ... از سوی مسئولان و دولتمردان تاکید کرد و گفت: دشمن وارد جنگ ارزی شده و باید افراد دلسوز، دغدغه مند و مومن و متخصص وارد عرصه اقتصادی شوند و این مسائل را حل کنند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان داشت: در آستانه سال نو انتظار می رود افرادی که تمکن مالی دارند به نیازمندان کمک کنند.

حجت الاسلام حسینی در ادامه با اشاره به سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: ائمه جماعات باید تلاش کنند تا برنامه های بصیرتی و فرهنگی در این کانون ها با شور و نشاط نوجوانان و جوانان برگزار شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه مسمومیت دانش آموزان کار دشمن است گفت: دشمنان می خواهند عظمت و ارزشی که انقلاب به بانوان داده است را خدشه دار کنند؛ در این زمینه باید خانواده ها و بانوان هوشیار باشند و فریب دسیسه های دشمنان را نخورند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha