پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تبریز

حوزه/ شفیعی گفت: از هر برنامه فاخر، خلّاقانه و مبتکرانه‌ای که بتواند در سطح شهرها و روستاهای استان اثرگذار و جریان‌ساز باشد، حمایت خواهیم کرد. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مرتضی شفیعی، مدیر ستاد فهما آذربایجان‌شرقی در مراسم نیمه شعبان مسجد مهدیه روستای سعیدآباد شهرستان بستان‌آباد که به همت کانون فرهنگی هنری حضرت قائم(عج) برگزار شد، اظهار داشت: اگر خود را شیعه مولای متقیان علی(عج) و منتظر حضرت حجت(عج) می دانیم؛ نباید نسبت به اوضاع فرهنگی جامعه بی‌تفاوت باشیم.

وی با تأکید بر این‌که نخستین گام اصلاح جامعه، شروع از خود و خانواده است، خاطرنشان کرد: اگر در اصلاح فردی بکوشیم، قطعا جامعه ای مطابق با آرمان های اصیل فرهنگی و دینی را شاهد خواهیم بود.

شفیعی با بیان این‌که کانون های فرهنگی هنری مساجد مراکز تربیت نیروی انسانی مؤمن، متعهد و متخصص در عرصه های مختلف برای نظام اسلامی ایران هستند، گفت: ستاد فهما استان به دنبال کادرسازی از بطن مساجد برای آینده فرهنگی و هنری انقلاب است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که سال آینده به دنبال تسهیل‌گیری و هدفمندسازی برنامه های فرهنگی و هنری کانون های مساجد استان خواهیم بود، افزود: از هر برنامه فاخر، خلاقانه و مبتکرانه‌ای که بتواند در سطح شهرها و روستاهای استان اثرگذار و جریان‌ساز باشد، حمایت خواهیم کرد.

وی در پایان از فعالیت ۱۴۱۵ کانون فرهنگی هنری در مساجد استان آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد ۸۳۱ باب کانون در مساجد روستایی فعال هستند که سال آینده توسعه کانون های فرهنگی هنری در مساجد مناطق آسیب‌پذیر و کم‌برخوردار در اولویت خواهد بود.

در این مراسم که به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان برگزار شد، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت مدیحه‌سرایی کردند و در پایان مدیرمسئول جدید کانون فرهنگی هنری حضرت قائم (عج) مسجد مهدیه روستای سعیدآباد شهرستان بستان‌آباد معارفه شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha