جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
صفایی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در بوشهر با بیان اینکه مردم در موضوع حجاب و عفاف چیزی فراتر از قانون نمی‌خواهند، گفت: برخی از مسئولان در اجرای قانون عفاف و حجاب جدی هستند و برخی جدی نیستند، که این موضوع حسب دستورات رئیس جمهور و تذکرات جدی رهبر فرزانه انقلاب، باید جدی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نمازجمعه بوشهر با بیان اینکه روزه خواری نکردن در اجتماع حکم خداوند است، اظهار داشت: متاسفانه روزه خواری در جامعه دیده می‌شود که باید براساس قانون ابلاغ شده، ساماندهی شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه(س)، افزود: این بانوی گرانقدر با مجاهدت‌های شبانه روزی در کنار پیامبر اسلام(ص)، سختی‌های اقتصادی و مشکلات اجتماعی را برای پایداری اسلام به جان خرید و مقابل دشمن مقاومت کرد.

وی با اشاره به روز جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: ۱۲ فروردین هدیه بزرگ امام خمینی(ره)، بود که انتخاب نوع نظام مدیریتی کشور را در اختیار مردم قرار دادند و همه مردم به جمهوری اسلامی ایران رأی دادند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، عنوان کرد: اکنون همه مردم پای نظام و انقلاب و مقام معظم رهبری ایستاده‌اند و با تمام وجود از انقلاب دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسئولیت مستقیم عفاف و حجاب در ساختار مدیریت اجتماعی نظام اسلامی بر عهده وزارت کشور و در استان‌ها و شهرستان‌ها برعهده استانداران و فرمانداران است، گفت: از بیانیه وزارت کشور در خصوص عفاف و حجاب تشکر می‌کنیم، اما نباید به همین مقدار از بیانیه بسنده شود و طراحی و برنامه‌ریزی در حوزه ستادی و عملیات میدانی نیاز است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تأکید براینکه حجاب و عفاف حکم قطعی خداوند است، یادآور شد: مردم و مؤمنان از وضعیت عفاف و حجاب و ناهنجاری‌ها در جامعه گلایه دارند.

وی با بیان اینکه مردم در موضوع حجاب و عفاف چیزی فراتر از قانون نمی‌خواهند، خاطرنشان کرد: برخی از مسئولان در اجرای قانون عفاف و حجاب جدی هستند و برخی جدی نیستند، که این موضوع حسب دستورات رئیس جمهور و تذکرات جدی رهبر فرزانه انقلاب، باید جدی گرفته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha