جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
گناوه

حوزه/ امام جمعه گناوه گفت: با برنامه ریزی دقیق فرهنگی به خصوص برنامه های ویژه قرآنی این آسیب ها و معضلات را در جامعه کاهش دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه ظهر امروز در جمع روحانیون فعال قرآنی و فرهنگی، اظهار داشت: مشکلات و دغدغه های فرهنگی و قرآنی بسیاری در جامعه ما وجود دارد و دشمن نیز با هجمه ها و حربه های مختلف رو به روز به این دغدغه ها و معضلات دامن می زند.

امام جمعه گناوه افزود: با برنامه ریزی دقیق فرهنگی به خصوص برنامه های ویژه قرآنی این آسیب ها و معضلات را در جامعه کاهش دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و تأکید مکرر ایشان بر استفاده از مبانی ارزشمند قرآن کریم در زندگی شخصی و امور مختلف مردم و نهادها جهت رشد و تعالی جامعه، ما روحانیون و مسئولین وظیفه داریم در تحقق این مهم از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.

در این دیدار پس از بیان دغدغه های فرهنگی و اجتماعی، برنامه های متنوع فرهنگی و قرآنی توسط هر یک از روحانیون مطرح شد که با مشورت و تبادل نظر، راه حل هایی جهت هماهنگی های لازم و اجرایی کردن آن ها ارائه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha