دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با آیت الله مدرسی یزدی

حوزه/ عضو فقهای شورای نگهبان خطاب به هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب گفت: از مدارس علمیه استان ها و شهرستان ها غافل نشوید و مسائل گوناگون آنان باید مورد رصد واقع شود تا تقویت گردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سید محمدرضا مدرسی یزدی در دیدار اعضای هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب اظهار داشت: نمایندگان طلاب و فضلا باید رابط خوبی بین بزرگان و مسئولان حوزه و طلاب بوده و نیازهای علمی، تربیتی و مالی آنان را به مسئولین أمر منتقل نمایند.

وی ادامه داد: همچنین نمایندگان طلاب باید طرح ها و ایده های طلاب و فضلا برای تسهیل امور به مسئولان مربوطه ارائه داده و پیگیر آن باشند تا مسائل و مشکلات، حل و فصل شود.

عضو فقهای شورای نگهبان تأکید کرد: از مدارس علمیه استان ها و شهرستان ها غافل نشوید و مسائل گوناگون آنان باید مورد رصد واقع شود تا تقویت گردند.

مجمع نمایندگان طلاب از مدارس علمیه شهرستان‌ها غافل نشود

همچنین در این دیدار صمیمی که با گفت و گوی اعضای هیئت رئیسه با آیت الله مدرسی یزدی انجام پذیرفت، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر به همکاری مجمع نمایندگان طلاب با تمام نهادهای حوزوی اشاره کرد و گفت: دوره نهم مجمع نمایندگان طلاب از ظرفیت فوق العاده ای برخوردار بوده و جمع زیادی از اساتید، مؤلفین، پژوهشگران و صاحب نظران جوان، پرشور، باانگیزه و با اخلاص، کمر همت خود را بسته و به خدمت رسانی به طلاب افتخار می کنند.

مجمع نمایندگان طلاب از مدارس علمیه شهرستان‌ها غافل نشود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha