جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماموستا راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: سفر حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه به استان کردستان بسیار به موقع و ضروری بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا محمد امین راستی امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت شهرستان سنندج اظهار داشت: سفر حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه به استان کردستان بسیار به موقع و ضروری بود.

امام جمعه موقت سنندج ادامه داد: رئیس قوه قضائیه و دیگر مسئولان دستگاه قضا در این سفر از نزدیک با مشکلات و نیز ظرفیت های استان آشنا شدند و از سوی دیگر در دیدار مردمی بسیاری از مشکلات و درخواست ها به صورت مستقیم با این عزیزان درمیان گذاشته شد.

وی ابراز امیدواری کرد که دیگر مسئولان و وزراء سفرهای منظم و مستمر به کردستان برای رفع مشکلات موجود داشته باشند.

ماموستا راستی در ادامه اظهار کرد: شما طلاب به عنوان سربازان جبهه فرهنگی و مذهبی در برابر هجمه دشمن شناخته می شوید، لذا رفتار و کردار شما به صورت دقیق توسط مردم رصد می‌شود.

این عالم اهل سنت اظهار کرد: روحانیت در طول تاریخ نشان داده که همواره کنار مردم است، لذا نباید اجازه دهید که بین شما و جامعه دیوار جدایی ایجاد شود، زیرا مردم و روحانیت لازم و ملزوم همدیگر هستند.

وی ادامه داد: روحانی به نوعی سپر جامعه اسلامی در برابر ناتوی فرهنگی دشمنان دین محسوب می شود و در این راه تاکنون شهدای روحانی زیادی تقدیم اسلام و این نظام شده است که آخرین نمونه آن شهادت آیت الله سلیمانی بود.

امام جمعه موقت سنندج خاطرنشان کرد: دشمن با ترور به نوعی به دنبال به حاشیه راندن دین و روحانیون می باشد لذا باید با بصیرت و هوشیاری و تبیین حقایق، مردم را نسبت به این توطئه دشمن هوشیار سازیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha