شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مهران خوردبین‌مقدم مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر با اشاره به برگزاری سه پویش در استان گفت: در این پویش ها مجموعا ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آورده خیرین بوده است.

مهران خوردبین‌مقدم مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر از برگزاری سه پویش در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: پویش های جامه مهربانی، تکمیل و مرمت مسکن محرومان و کمک‌های مومنانه در ماه مبارک رمضان با مشارکت خوب خیرین استان اجرا شد.

وی با بیان اینکه در این پویش ها مجموعا ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آورده خیرین بوده است گفت: ۱۱۷ میلیون تومان به‌ صورت نقدی و ۲۴۱ میلیون تومان کمک غیر نقدی در قالب اهدا و تهیه هزار و ۴۷۸ دست البسه و هزار و ۱۷۱ جفت کفش بوده است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر از ارسال این کمک ها طی یک هفته به دست نیازمندان خبر داد و تصریح کرد: ۲ هزار و ۶۴۸ نفر نیازمندان از پویش جامه مهربانی بهره‌مند شدند.

خوردبین مقدم با بیان اینکه جامه هدف در اجرای پویش «جامه مهربانی» کودکان بوده است بیان داشت: اگرچه طرح «جامه مهربانی» آحاد مختلف جامعه را در بر می‌گیرد اما بیشتر متمرکز بر تامین نیاز کودکان در حوزه پوشاک و البسه بوده است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر از مرمت و بازسازی منازل مسکونی در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، دشتی و گناوه خبر داد و گفت: تعداد ۲۰ منزل مسکونی در این شهرستان ها مرود بازسازی قرار گرفت.

خوردبین مقدم همچنین با اشاره به برگزاری رزمایش کمک های مومنانه در استان ابراز داشت: در این رزمایش که در ماه مبارک رمضان برگزار شد چهار هزار و ۶۷۵ بسته معیشتی به ارزش سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در میان نیازمندان توزیع گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha