پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام حقیقی

حوزه / مدیر حوزه علمیه هرمزگان با تأکید بر اینکه نقش همسر در موفقیت شوهر بسیار مهم و تأثیر گذار است، گفت: یکی از وظایف و رسالت‌های بسیار مهم زن در زندگی این است که خانه را محل آرامش همسر خود قرار دهد و اگر این آرامش به‌واسطه زن نبود به راستی این مرد به موفقیت دست نمی‌یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه هرمزگان روز گذشته در دیدار با خانواده‌های اساتید مدرسه علمیه مولود کعبه و حجت الاسلام عباس ذاکری امام جمعه شهرستان که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از بهترین مدارس علمیه در هرمزگان هم از لحاظ کادر، اساتید و هم طلبه‌های موفق چه از جنبه آموزشی و تعریفی، مدرسه علمیه مولود کعبه جاسک است و این موفقیت‌ها مرهون تلاش خانواده‌ها است.

وی با تقدیر و تشکر از خانواده‌های اساتید و کادر مدرسه علمیه مولود کعبه، افزود: شما همیاران حوزه علمیه نقش به‌سزایی در موفقیت‌ها دارید و برای شما از خداوند منان بابت همراهی اجر و پاداش را خواهانم.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان با اشاره به آیه ۲۱سوره روم، بیان کرد: "و از نشانه‌های او اینکه از [نوع] خودتان همسرانی برای شما آفرید تا بدان‌ها آرام گیرید و میانتان دوستی و رحمت نهاد آری در این [نعمت] برای مردمی که می‌اندیشند قطعا نشانه‌هایی است"، بنابراین نقش همسر در موفقیت شوهر بسیار مهم و تأثیر گذار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقیقی ادامه داد: یکی از وظایف و رسالت‌های بسیار مهم زن در زندگی این است که خانه را محل آرامش همسر خود قرار دهد و اگر این آرامش به‌واسطه زن نبود به راستی این مرد به موفقیت دست نمی‌یافت.

وی عنوان کرد: مرد باید خانه را محل آسایش قرار دهد و زن آرامش را در خانه ارمغان آورد و این دو وظیفه با هم یک خانواده موفق را ایجاد می‌کند.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان اظهار کرد: همه بانوان به‌ویژه زنان اساتید و طلاب لازم است به وظایف خود در برابر مردانشان عمل نمایند و مردانی لایق و شایسته تقدیم جامعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: طلبگی دارای مشکلات فراوانی در زمینه اقتصادی و سایر است، که با وجود شما بانوان این مشکلات آسان خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha