شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مرتضی مطیعی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به مسئله بحران آب در استان سمنان اظهار کرد: مردم شهرهای مختلف استان این روزها حتی برای تامین آب شرب [و نه صنعت و کشاورزی] با مشکلات فراوانی مواجه هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور، در سفر به استان سمنان با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، با حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی دیدار کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، با گرامیداشت یاد و نام بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی به نامگذاری سال جدید به عنوان «مهار تورم، رشد تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی سالهاست توجه ویژه‌ای به موضوع اقتصاد و تولید دارند که این امر در انتخاب شعارهای سال مشهود است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مسئله اقتصاد در حال حاضر مهمترین مساله کشور است، خطاب به معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: با توجه به جایگاه جنابعالی و سابقه شما در طرح مسائل اقتصادی در ادوار مختلف، این سوال مطرح است که با توجه به شرایط فعلی اقتصاد و تضعیف بنگاههای اقتصادی کوچک، نتیجه حاکمیت اقتصاد سرمایه‌داری در کشور در سال‌های گذشته چه بوده است؟

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی تصریح کرد: امروز این سوال در ذهن مردم شکل گرفته است که با گذشت بیش از ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی چه راهکاری برای برون رفت از مشکلات کنونی اقتصادی بویژه در مهار تورم و رشد اقتصادی اتخاذ شده است؟

امام جمعه سمنان ادامه داد: در شرایط فعلی این سوال مطرح است که آیا برنامه مشخصی برای دستیابی به راه حل مسائل اقتصادی در کشور پیش‌بینی شده است تا مردم نتایج آن را در زندگی خود احساس کنند؟

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان سمنان با بیان اینکه تلاش‌های شبانه‌روزی دولت در بخش‌های مختلف باید به نتیجه و خروجی مشخص برای مردم بیانجامد، گفت: مردم انتظار دارند مشکلات اقتصادی کنونی هرچه سریع‌تر کاهش یابد و دغدغه‌های آنها در این دولت مرتفع شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسئله بحران آب در استان سمنان اظهار کرد: مردم شهرهای مختلف استان این روزها حتی برای تامین آب شرب [و نه صنعت و کشاورزی] با مشکلات فراوانی مواجه هستند.

امام جمعه سمنان خاطرنشان کرد: مسئله آب در استان سمنان به مهمترین مشکل مردم استان تبدیل شده که امیدواریم در جریان سفر امروز شما به استان شاهد اتخاذ تدابیری برای رفع این مشکل باشیم.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، نیز در این جلسه طی سخنانی با گرامیداشت یاد و نام امام خمینی (ره‌) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی به دستاوردهای استان سمنان در بخش‌های مختلف امنیتی، نظامی، اقتصادی و صنعتی اشاره کرد و گفت: آنچه امروز در استان سمنان بدست آمده، محصول وحدت و انسجام مسئولان بخش‌های مختلف استان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha