شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ مراسم بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد در بوشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر با بیان اینکه یک روزی حتی سیم خاردار نداشتیم، گفت: امروز کشورهای مختلف برای خرید پهبادهای ما صف بسته‌اند و از طرفی دشمن نمی‌تواند پهبادهای ما را رهگیری کند و در زمینه‌های مختلف مانند الکترونیک و نانو نیز دستاوردهای بزرگی کسب کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر ظهر امروز در مراسم گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد در مسجد المومنین(ع) بوشهر، اظهار داشت: ریشه و بذر انقلاب اسلامی در ۱۵ خرداد ۴۲ جوانه زد و شکوفا شد.

وی با اشاره به سخنرانی تاریخی امام در ۱۵ خرداد ۴۲، افزود: امام در این سخنرانی با بصیرت خود اولین ضربه را به رأس مملکت آن روز زد و حکومت شاه را با حکومت بنی امیه و یزید مقایسه کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر یادآور شد: محور دوم سخنان امام(ره) درباره نفوذ اسرائیل در کشور بود و حادثه فیضیه را یک حادثه صهیونیستی و اسرائیلی معرفی کردند و بعد از آن به نفوذ بهائیت پرداختند.

وی با بیان اینکه سه محور مذهب، مردم و روحانیت در قیام ۱۵ خرداد و پیروزی انقلاب اسلامی نقش آفرین بودند، عنوان کرد: بذر انقلاب در ۱۵ خرداد ۴۲ آبیاری و امروز به درخت تنومند و قوی تبدیل شده است.

حجت الاسلام اسماعیلی گفت: بصیرت امام(ره) و راه امام(ره) که همان راه امام حسین(ع) و امیرالمومنین(ع) و پیامبر(ص) است، باعث شد این انقلاب مبدا تحولات دنیا شود.

وی به عزت و اقتدار نظام اسلامی در چشم جهانیان اشاره کرد و یادآور شد: بعضی وقتی‌ها نیاز است عینک دیگران را به چشم بزنیم و انقلاب را از بیرون ببینیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر با بیان اینکه یک روزی حتی سیم خاردار نداشتیم، اظهار کرد: امروز کشورهای مختلف برای خرید پهبادهای ما صف بسته‌اند و از طرفی دشمن نمی‌تواند پهبادهای ما را رهگیری کند و در زمینه‌های مختلف مانند الکترونیک و نانو نیز دستاوردهای بزرگی کسب کرده‌ایم.

وی با اشاره به سیطره هوایی، دریایی و زمینی ایران در منطقه، خاطرنشان کرد: آینده روشن است و ما حتما پیروز میدان هستیم و نابودی استکبار را با چشم خود خواهیم دید.

حجت الاسلام اسماعیلی ابراز کرد: مردم وفادار ایران اسلامی با وجود مشکلات، انقلاب و نظام اسلامی را دوست دارند و پشتیبان آن هستند.

وی با اشاره به ۳۴ سال رهبری کشور با وجود همه فتنه‌ها و مشکلات و ایجاد وحدت زیر چتر اسلام توسط رهبر فرزانه انقلاب، گفت: امروز کشور ما مقتدر است و دنیا نگاهش به ما است که باید قدردان رهبرمان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha