چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
امام جمعه عسلویه

حوزه/ امام جمعه عسلویه از ورود دادگستری به مسئله اسناد مالکیت زمین‌ها، کمبودهای مراکز درمانی، مشکلات محیط زیست و حق آلایندگی و موضوع اشتغال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد امام جمعه عسلویه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و سالروز تشکیل جهاد سازندگی، اظهار داشت: جهاد کشاورزی در سراسر کشور تلاش می‌کند و خدمات خوبی را ارائه می‌دهد که جا دارد از تلاش‌های فعالان این عرصه تقدیر کنیم.

وی با اشاره به سفر خود به مرکز استان و دیدار با رئیس‌کل دادگستری استان، یادآور شد: رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر در این دیدار گزارشی از اقدامات خود در خصوص مسائل و مشکلات شهرستان ارائه داد و گفت که در سفر خود به شهرستان، مشکلات را از نزدیک بررسی کرده است.

امام جمعه عسلویه، از ورود دادگستری به کمبودهای مراکز درمانی شهرستان، مشکلات محیط زیست و حق آلایندگی، موضوع اشتغال ۵۰ درصدی نیروهای بومی، مشکلات جاده‌ها و محورهای مخاطره آمیز شهرستان، مشکلات حق و حقوق کارگران پارس جنوبی و ملوانان و لنج داران شهرستان خبر داد و یادآور شد: جلساتی در این زمینه با حضور معاون دادستان کشور برگزار شده و موضوع زمین‌ها بررسی شد و تا چند ماه آینده مشکل اسناد مردم حل خواهد شد.

امام جمعه عسلویه خاطرنشان کرد: یکی از چیزهایی که باعث دور شدن انسان از انحرافات می‌شود، انتخاب دوست خوب است، برای انسان لازم است بداند با چه کسی رفیق است، با که رفاقت می‌کند و چه کسی برای همدلی خود انتخاب می‌کند.

وی اضافه کرد: هر کسی باید دقت کند که دوستان خوب انتخاب کند، چرا که دوست تأثیر عجیبی در رفتار و گفتار و اخلاقیات انسان دارد، در قرآن تأکید شده با کسانی که اهل صدق و وفا هستند، معاشرت کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha