دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
روشنا

حوزه/ «مؤسسه روشنای بهشت» باهمراهی اداره ناحیه ۴ آموزش و پرورش و همکاری ستاد نماز جمعه پردیسان جشن افتتاحیه پایگاه‌های تابستانه با شعار پیوند مدرسه و مسجد تربیت بدون توقف آغاز به کارکرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،«موسسه روشنای بهشت» باهمراهی آموزش و پرورش و همکاری ستاد نماز جمعه پردیسان جشن افتتاحیه پایگاه‌های تابستانه با شعار پیوند مدرسه و مسجد تربیت بدون توقف آغاز به کارکرد.

بر اساس این گزارش: این مراسم افتتاحیه با حضور ائمه جماعات، مسئولین پایگاههای تابستانه مدارس ، اساتید و برادر و خواهر ، مسئولین فرهنگی مجتمع ها، والدین و دانش آموزان، امام جمعه پردیسان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حامدی امام جمعه پردیسان در سخنانی گفت: معلمان عزیز توجه به روش های نوین در تعلیم و تربیت داشته باشند و فرصت تابستان را مغتنم و خود را مجهزتر کنند.

وی افزود: در کنار مسائل علمی به مسائل فرهنگی توجه ویژه و حضورمجدانه شود، توجه به منویات رهبری کتابخوانی آمادگی جسمانی، بویژه اهتمام به آموزش قرآن در بین دانش آموز ان و ... انقلابی بودن فعالیت ها و رویکرد در تربیت جهادی فرزندان ایران زمین که تابستان فصل تربیت قرآنی و جهادی این قشرعظیم در سراسر میهن اسلامی مورد توجه بیش از پیش قرار بگیرد.

امام جمعه پردیسان خطاب به والدین و نوجوانان در فصل اوقات فراغت بیان داشت: توجه به تربیت فرزندان به آموزه های دینی بصورت عملی و حضور مجدانه در مساجد بویژه نماز جماعت و انس با بهترین مکان در زمین یعنی خانه های خدا از وظایف والدین است. دانش آموزان نیز باید خدمت به مردم را از کودکی و نوجوانی تمرین کنند، تابستان را بهترین زمان برای همراهی و همکاری در امورات منزل بویژه با مادران بدانید.
حجت الاسلام علیزاده مدیر مسئول روشنا نیز در سخنانی بیان کرد: «مؤسسه روشنای بهشت» به توفیق الهی توانسته با حضور اساتید مجرب و با تأکید تربیت محوری تاکنون: ۵ مدرسه در پردیسان همدل ۹کانون فرهنگی در مساجداستان قم ۲۵مجتمع مسکونی ۳۵پایگاه در سایر شهرهای میهن اسلامی را مورد حمایت و تحت برنامه خود قراردهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha