شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
امام جمعه گناوه

حوزه/ امام جمعه گناوه گفت: عید قربان نماد ایثار و فداکاری و همه چیز خود گذشتن در راه خدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امروز در خطبه‌های نماز عید قربان در مصلای گناوه با تبریک این عید به مردم، عید قربان را از بزرگترین اعیاد برشمرد و گفت: عید قربان قربانگاه نفس و مجالی برای رسیدن به شرافت و بندگی خدا است.

وی با بیان اینکه عید قربان جلوه گاه تعبد و تسلیم ابراهیمیان در برابر خداوند و فصل قربانی کردن عزیزترین عزیزان در راه الهی است افزود: این عید نماد ایثار و فداکاری و همه چیز خود گذشتن در راه خدا است.

حجت الاسلام رکنی حسینی با تبریک فرا رسیدن دهه ولایت و امامت ابراز داشت: این دهه باید به طور ویژه گرامی داشته شود و برنامه‌های متنوع و مختلفی در شهرستان تدارک دیده شده است که لازم است مردم با حضور خود در باشکوه تر برگزار شدن آن کمک کنند.

امام جمعه گناوه به آغاز فریضه حج اشاره و با بیان اینکه حج می‌تواند تمام توطئه‌های مستکبران و کسانی که در حال تلاش برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان هستند را خنثی و نقش بر آب کند، اظهار داشت: حج، نماد وحدت امت اسلامی و یکی از محورهای اصلی پیام مقام معظم رهبری به مناسبت حج، وحدت و معنویت است.

حجت الاسلام رکنی حسینی با بیان اینکه امروز معنویت به معنای ارتقا اخلاق دینی است، ابراز داشت: امروز شاهید وحدت بین مسلمانان و کشورهای اسلامی هستیم و این اتحاد می تواند نقشه‌های طراحی شده دشمنان را نقش برآب کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha