دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حسینی بوشهری

حوزه/ رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه بدون شک هر ایرانی علاقه‌مند به خرید کالای ایرانی می‌باشد، گفت: سازمان ملی استاندارد باید در تلاش برای تولید کالای ایرانی مرغوب و با کیفیت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری عصر امروز در دیدار معاون سازمان ملی استاندارد ایران، اظهار داشت: استاندارد یکی از مجموعه‌هایی است که باعث اعتبار هر کشوری می‌باشد و سازمان ملی استاندارد در نظام جمهوری اسلامی یک برند است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه برخی از وارد کنندگان و صادرکنندگان به دنبال پنهان شدن از ذره‌بین نظارتی سازمان ملی استاندارد هستند، گفت: این مسئله می‌تواند باعث بروز مشکلاتی در داخل و خارج از کشور شود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، افزود: اگر می‌خواهیم مردم نسبت به کالای داخلی بیشتر رغبت پیدا کنند و به سمت خرید این کالاها بروند، باید شرایط‌ لازم استاندارد بر اساس قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد رعایت شود.

آیت الله حسینی بوشهری، با اشاره به اینکه بدون شک هر ایرانی علاقه‌مند به خرید کالای ایرانی می‌باشد، تصریح کرد: سازمان ملی استاندارد باید در تلاش برای تولید کالای ایرانی مرغوب و با کیفیت باشد.

وی عنوان کرد: برخی اوقات برای دست‌یابی به منافع زود گذر کالاهای بی‌کیفیت تولید و یا بعضا سعی می‌شود کالای تولید شده به نام کشوری دیگر در بازار عرضه شود که این مسائل می‌تواند به اعتماد مردم لطمه وارد کند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با تأکید بر اینکه سازمان ملی استاندارد می‌تواند باعث تضمین اعتبار نظام و کیفیت تولید در کشور شود، گفت: این سازمان باید در تایید کالاهایی که از خارج کشور وارد می‌شود بسیار دقت نماید.

آیت الله حسینی بوشهری، ادامه داد: برای ارتقا بخشیدن به سازمان ملی استاندارد نیازمند کار ویژه هستیم و گلوگاه‌هایی که باعث ورود کالاهای نامرغوب به کشور می‌شوند باید مراقبت کنند.

وی با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد می‌تواند باعث ارتقا سلامت کار در کشور و موجب رضایتمندی مردم شود، خاطرنشان کرد: مسئولیت‌های این سازمان در دایره کشور بسیار گسترده است، لذا مسئولان باید در کنار این سازمان باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha