شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کنگره شهدای روحانی همدان

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان همدان گفت: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب بر موضوع تبلیغ و از آنجایی که در ایام ماه محرم و صفر قرار داریم، بنابراین بهترین فرصت است تا این رشادت‌ها را برای مردم به درستی بیان کنیم و اجازه ندهیم دشمن واقعیت‌ها را وارونه جلو دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، صبح امروز جلسه مدیران مدارس علمیه سراسر استان همدان با حضور آیت الله موسوی اصفهانی، حجت الاسلام والمسلمین بطحائیان و حجت الاسلام نجاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) در محل ستاد کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان، با موضوع بررسی فعالیت‌های کارگروه شهدای روحانی برگزار شد.

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در این نشست با اشاره به اهمیت معرفی رشادت‌ها و ایثارگری شهدا در طول دوران دفاع مقدس در جامعه، اظهار داشت: نه تنها در دوران دفاع مقدس، که در میدان‌های مختلف همچون دفاع از حرم، خدمت رسانی به مردم در سیل، زلزله و حتی در ایام کرونا، این روحانیت بود که در خط مقدم خدمت رسانی و مجاهدت حضور داشت و در کنار اقشار دیگر با تمام توان وارد میدان شد.

وی با اشاره به اینکه روحانیت ۵ برابر نسبت جمعیتی خود شهید در دفاع مقدس تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، گفت: این در حالی است که دشمن می‌خواهد با تبلیغات دروغین خود، حضور روحانیت در جبهه های نبرد را کم فروغ و ضعیف جلوه دهد و لذا امروز اهمیت جهاد تبیین در این عرصه یکی از مهم‌ترین مسائل است.

وی افزود: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب بر موضوع تبلیغ و از آنجایی که در ایام ماه محرم و صفر قرار داریم، بنابراین این ایام بهترین فرصت است تا این رشادت‌ها را برای مردم به درستی بیان کنیم و اجازه ندهیم دشمن واقعیت‌ها را وارونه جلو دهد.

در ادامه جلسه هر یک از اعضا به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در رابطه با هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن این کنگره و معرفی نقش شهدای روحانی در دوران دفاع مقدس، پرداختند.

حجت الاسلام نجاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) نیز خواستار طراحی و درج اِلمان‌هایی در رابطه با شهدای روحانیت در مدارس علمیه توسط بسیج طلاب شد.

همچنین در پایان جلسه با تصمیم اعضا، حجت الاسلام والمسلمین بطحائیان به‌عنوان رئیس کمیته طلاب و روحانیون کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان انتخاب شد.

دشمن به‌دنبال وارونه نشان دادن واقعیت‌ها است / مبلّغین از جهاد تبیین غافل نشوند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha