دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر| برگزاری کاروان عزاداری ملت امام حسین(ع) رهروان قرآن با حضور علما و روحانیون شیراز

حوزه/ امام جمعه شیراز با بیان اینکه روحانیت با مجاهدت پای دین و نظام ایستاده است، گفت: روحانیت در اوج خفقان زمان رژیم طاغوتی ایستادگی کرد و اکنون نیز در برابر دشمنان محکم و استوار خواهد ایستاد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام عصر امروز در مراسم کاروان عزاداری ملت امام حسین(ع)، رهروان قرآن، که به مناسبت سوم شهادت امام حسین(ع) و شهادت امام سجاد(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه دین داری باید به صورت جدی دیده شود، اظهار داشت: دشمن با توطئه‌های خود درصدد از بین بردن دین داری مردم است.

وی با بیان اینکه روحانیت با مجاهدت پای دین و نظام ایستاده است، گفت: روحانیت در اوج خفقان زمان رژیم طاغوتی ایستادگی کرد و اکنون نیز در برابر دشمنان محکم و استوار خواهد ایستاد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، افزود: هر کس این مسیر را ادامه دهد، مقاومت کرده و پیروز خواهد شد و هرکس استمرار بخش این راه نباشد، پیروزی را از دست می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در فارس، با تأکید بر اینکه باید مسیر سید الشهدا(ع) را ادامه دهیم، عنوان کرد: یا باید پرچم را به صاحب اصلی خود برسانیم یا باید شهید شویم، راهی دیگر برای امت اسلامی وجود ندارد.

وی ایستادگی در برابر ظلم را مورد توجه قرار داد و متذکر شد: این غوغایی که پیروان اباعبدالله(ع) راه انداختند یک معنا دارد و آن این است که، جهان استکبار و دشمنان خدا بدانند، این ملت تا پای جان برای اجرای احکام الهی ایستاده و عَلَم ایستادگی در برابر ظلم به دست امام زمان(عج) خواهد رسید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha