یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان گفت: با وجود چنین ارتش الهی اگر دشمنان قسم خورده هزاران سال دیگر هم به‌دنبال براندازی باشند، بازهم به نتیجه نخواهند رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌ عصر امروز در یادواره شهدای نیروی هوایی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی و گرامیداشت سالگرد شهادت خلبان شهید محمد نوژه که در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار شد، با تأکید بر اینکه امروز ارتش و نیروهای مسلح، ارزش و اعتبار زیادی دارند چرا که پیرو آرمان‌های مقدس انقلاب هستند، اظهار داشت: با وجود چنین ارتش الهی، اگر دشمنان قسم خورده هزاران سال دیگر هم به‌دنبال براندازی باشند، بازهم به نتیجه نخواهند رسید.

وی با بیان اینکه جوانان غیور این مرز و بوم ادامه دهنده راه شهیدانی همچون شهید محمد نوژه هستند، گفت: در قرآن به دو نوع ارتش و نیروی مسلح اشاره شده که یکی از آنها ارتش و سپاهی است که طرفدار فرعون بوده و همراه با او غرق شده که مورد مذمت قرآن کریم قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در همدان افزود: در سوره‌های مختلف قرآن کریم نیروهای نظامی که پیرامون قدرت‌های غیرالهی فعالیت می‌کردند به عنوان نیروهای مسلح و بازوان توانمند در پیشبرد اهداف شیطانی معرفی شده و همانگونه که فرعون غرق شد آنها نیز غرق شدند.

وی با بیان اینکه امروزه هم ارتش‌هایی هستند که در کنار فرعون‌ها کودک کشی می‌کنند، گفت: امروز شاهد نیروهای مسلحی هستیم که در کنار فرعون‌ها و نمرودهای زمان هیچ ابایی ندارند و ظلم و انسان کشی می‌کنند و حق بشر را تضییع می‌کنند که یکی از آنها ارتش‌هایی هستند که در ۴۴ سال گذشته در تقابل با ارتش جمهوری اسلامی قرار گرفته‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی خاطرنشان کرد: ارتشی که خداوند با افتخار و سربلندی در قرآن کریم از آنها صحبت کرده، ارتشی است که در میدان مبارزات سخت در کنار انبیاء ایستادند و بازوان توانمند پیشبرد اهداف الهی بودند.

وی با اشاره به اینکه این اهداف مقدس نیروهای مسلح است که به او قیمت داده است، یادآور شد: امروز اگر مردم از نیروهای مسلح تقدیر می‌کنند و کشور با سربلندی از ارتش خود حرف می‌زند به خاطر آرمان این ارگان‌ها بوده که با وحدت در کنار هم و بدون هیچ‌گونه تفاوت در باطن حرکت‌هایشان، با هم طی می‌کنند.

امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه هدف اصلی نیروی مسلح ما دفاع از آرمان‌های ولایت و استقلال، دفاع از عدالت و مردم و تمامیت ارضی کشور است، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به معنای واقعی کلمه از مردم دفاع کرده و منافع آنها را تأمین می‌کند و در این حالت قابل افتخار و تقدیر است.

وی با بیان اینکه باید از آرمان گرایی، ایستادگی و مقاومت نیروهای ارتش و نیروی‌های مسلح تقدیر کنیم، خاطرنشان کرد: مردم سالاری و حفظ تمامیت ارضی برای نیروهای مسلح ما مهم است.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha