شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ساوه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) ساوه به تشریح وظیفه طلاب در شرایط فعلی پرداخت و گفت: روشنگری و بصیرت افزایی در فضای مجازی و در بین اطرافیان و اقوام، بهترین و موثرین راه برای پرده برداشتن از چهره ناحق دشمن است و ان‌شاءالله با این کار بتوانیم در فراهم نمودن مقدمات ظهور منجی بشریت عالم قدمی برداشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، صبح امروز محفل انس با قرآن جهت همدردی با مردم مظلوم فلسطین و غزه در محکومیت جنایات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی با حضور طلاب و اساتید در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) ساوه برگزار شد.

در این مراسم، طلاب با ختم جمعی قرآن کریم، برای مردم غزه دعا و ثواب آن را به روح مطهر شهدای غزه هدیه نمودند.

اعظم السادات رضوانی مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) ساوه، در جمع طلاب در بیان مطالبی از حوادث اخیر فلسطین و غزه ابراز تأسف کرد و با بیان اینکه اتفاقات تلخ و ناگوار غزه قلب هر انسانی را به درد می‌آورد، اظهار داشت: باید بدانیم دشمنان دین اسلام از خیانت‌ها و جنایات خود دست بر نمی‌دارند و اگر دچار غفلت شویم و به دشمن اعتماد کنیم، دشمن را در رسیدن به اهداف شومش یاری کرده‌ایم.

وی افزود: ما بهترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم دعا برای مظلومین و فرج امام زمان(عج) و روشنگری جهت معرفی ظالم است، چراکه دنیا و رسانه‌های غربی، با مظلوم نمایی جبهه ظلم، جنایت‌های آنان را توجیه می‌کنند.

رضوانی یادآور شد: رسانه‌ها جایگاه ویژه‌ای در تبلیغات دارند و به راحتی می‌توانند جای ظالم و مظلوم را عوض کرده و چهره‌ واقعی حق را وارونه به مردم نشان دهند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) ساوه به تشریح وظیفه طلاب در شرایط فعلی پرداخت و گفت: روشنگری و بصیرت افزایی در فضای مجازی و در بین اطرافیان و اقوام، بهترین و مؤثرترین راه برای پرده برداشتن از چهره ناحق دشمن است و ان‌شاءالله با این کار بتوانیم در فراهم نمودن مقدمات ظهور منجی بشریت عالم قدمی برداشته باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha