سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
صفایی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه دشمن به دنبال گسست سنی در جغرافیای جمعیتی نیروهای انقلابی است، عنوان کرد: دشمن تلاش می‌کند نسل بعدی متصل به بسیج نشود، به همین خاطر مسئولین بسیج روی جوانان نوجوانان و حتی نونهالان کار دقیق تربیتی انجام دهند و این طرحی که دشمن برای انقطاع نسل بسیج سرمایه‌گذاری کرده را از بین ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر صبح امروز در دیدار فرمانده و معاونت‌های سپاه استان به مناسبت هفته بسیج با تشکر از مدیریت کارآمد، حضور به موقع و تاثیرگذاری فوق العاده و تحقق جو انقلابی و ولایی در استان اظهار داشت: سپاه یک هدیه الهی است که خداوند در پرتو این انقلاب نصیب ایران و خط مقاومت و در آینده‌ای نه چندان دور نصیب جهان کرده است.

وی افزود: سپاه تنها یک نهاد دفاعی و نظامی نیست بلکه پاسدار انقلاب اسلامی ایران و پاسدار تمامی ابعاد این انقلاب است و اگر سپاه نبود انقلاب دچار چالش‌ها و مشکلات بسیار پیچیده‌ای می‌شد، توطئه‌های دشمنان آسیب جدی‌تری به ما می‌زد و پیشرفت توسعه دارای این نرخ رشد نبود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه کارنامه سپاه مثل خورشید می‌درخشد و در پرتو این تابش نور، جغرافیای ایران و جهان اسلام در شرایط کنونی متنعم شده‌اند، عنوان کرد: یکی از بهترین و سرنوشت سازترین اقدامات حضرت امام (ره) فرمان تأسیس سپاه بود و در آن زمان کسی فکر نمی‌کرد که این اندیشه چه آثار و برکاتی دارد، هر روز بعد از این فرمان به ارزش و جایگاه و تأثیر سپاه و بسیج بیشتر پی می‌بریم.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: جریان داعش، پدیده مخرب جهانی بود تا نظام و مبانی اسلام را نابود کند اما سرداری از همین مجموعه مقدس سپاه و بسیج کار بزرگی برای جهان اسلام ایران و خط مقاومت کرد.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: اگر ما به نیروهای رسمی دفاعی کشور متکی بودیم و سازماندهی مردمی به نام بسیج نداشتیم قطعاً در مقابل تهاجم سخت و نرم دشمنان دچار مشکلات عدیده‌ای می‌شدیم اما بسیج با حضور در کنار نیروهای رسمی مسلح حماسه‌ای غیرقابل بیان آفریدند.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج مؤلفه قدرت همه جانبه انقلاب اسلامی ایران است و ما در تاریخ بوشهر بسیج را بارها تجربه کرده‌ایم گفت: در استان بوشهر از همان ابتدای تشکیل سپاه و بسیج، شاهد خدمات فوق‌العاده‌ای در حفظ آرمان‌ها و ارزش‌ها، مقابله با عناصر ضد انقلاب، دفاع مقدس و تقدیم شهدا، جانبازان و آزادگان و حضور در عرصه محرومیت‌زدایی، مدیریت فضای مجازی و انسجام جوانان بوده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر توجه ویژه مقام معظم رهبری را به استان و مردم بوشهر مورد تأکید قرار داد و افزود: بوشهر را طبق فرامین مقام معظم رهبری هدایت می‌کنیم، نه یک کلام کم و نه یک کلام بیشتر؛ ما اهل مصلحت‌اندیشی نیستیم و سپاه، بسیج و روحانیت، کامل و محکم در خط رهبری پیش می‌روند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه دشمن به دنبال گسست سنی در جغرافیای جمعیتی نیروهای انقلابی است عنوان کرد: دشمن تلاش می‌کند نسل بعدی متصل به بسیج نشود، به همین خاطر مسئولین بسیج روی جوانان نوجوانان و حتی نونهالان کار دقیق تربیتی انجام دهند و این طرحی که دشمن برای انقطاع نسل بسیج سرمایه‌گذاری کرده را از بین ببرند.

وی ادامه داد: روح انقلابی و بسیجی و پای کار بودن کمرنگ نشود و در پرتو امور دیگری قرار نگیرد؛ روحیه و رویه از بین نرود و این کاری است که باید از خود بنده تا پیشکسوتان بسیج و سپاه برای حفظ این روحیه تلاش کنیم.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در حال حاضر برای نظم نوین آینده جهان مختصاتی تعریف شده اظهار کرد ما باید دقیقاً دارای همان مختصاتی باشیم که مقام معظم رهبری می‌خواهند تا در مقابل طرح‌هایی که دشمنان برای این نظم نوین جهانی طراحی کرده‌اند، با علم و دانش، روحیه انقلابی، بصیرت، در صحنه بودن، ولایتمداری و قدرت تحلیل بایستیم.
آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اهمیت کار رسانه عنوان کرد: سپاه بوشهر در کشور جزو پنج سپاه برتر ایران است و باید خدمات سپاه خصوصاً در حوزه محرومیت زدایی توسط رسانه‌های استان به مردم بیان شود.

وی با بیان اینکه در شرایط پیش رو بانوان نقش مهمی داشته و خط مقدم تهاجم دشمنان، بانوان هستند، گفت: اینکه در غزه کوشش بر نسل‌کشی است و در اغتشاشات هم تحت عنوان زن زندگی آزادی وارد صحنه شده‌اند، به این دلیل است که زنان بخش مهمی از جامعه هستند، بنابراین بسیج زنان بسیار مهم بوده و باید روی کودک، نوجوان و جوان دختر فعالیت زیادی شود چرا که دختران ما در معرض تهاجم فضای مجازی و حقیقی هستند و باید به بسیج زنان و طرح‌هایشان کمک شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha