چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
ناحیه بسیج بندرعباس

حوزه / سرهنگ ماندگاری گفت : ۶۰۰ عنوان برنامه عمرانی، سازندگی و فرهنگی و اشتغال زایی ماحصل رده‌های مختلف از پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت و برخی نیز به صورت شهرستانی به مناسبت هفته بسیج خواهد بود.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، سرهنگ حمید ماندگاری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بندرعباس صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به‌مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج که در سالن اجتماعات ناحیه بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اهداف ما در هفته بسیج بیان عملکردها و کارایی این شجره طیبه در طول سال است که برای مردم ولایت مدار به نمایش بگذاریم.

وی افزود: ۶۰۰ عنوان برنامه عمرانی، سازندگی و فرهنگی و اشتغال زایی، ما حصل رده‌های مختلف از پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت و برخی نیز به صورت شهرستانی برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه مقاومت بندرعباس، با اشاره به پروژه‌های سازندگی، ادامه داد: برای تولید و سازندگی تسهیلات در اختیار افراد کم برخوردار و زنان سرپرست خانواده قرار گرفته تا در مشاغلی مانند کارگاه‌های خیاطی، اشتغال زایی، مشاغل خانگی، صنایع دستی و تبدیلی استفاده شود.

ماندگاری خاطرنشان کرد: ایجاد کارگاه تولید باطری خودرو، تولید پلاستیک و مزون عروس به‌ویژه برای خانواده‌ها در روستاها که می‌تواند برای افراد کم برخوردار در روستاها مورد استفاده قرار بگیرد، از دیگر برنامه‌های این مدت است.

وی اظهار کرد: افتتاح زمین‌های ورزشی فوتسال در سطح شهرستان، اعزام گروه‌های جهادی، آب رسانی و لوله کشی به ۱۹ روستای فاقد آب شرب با کمک اداره آب و فاضلاب استان و تزریق واکسن دام و افتتاح ساختمان حوزه‌های مقاومت از فعالیت‌های دیگر بسیج در این هفته می‌باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بندرعباس گفت: در عرصه فرهنگی نیز اجرای بیش از ۳۰ جلسه روشنگری و تبیینی در مدارس، مساجد، سرکشی از خانواده معظم شهدا و جشنواره‌های فرهنگی، گروه‌های سرود و تجمع اقتدار بسیج در روز جمعه ۳ آذر ماه در عرصه ورزشی و همایش پیاده روی در محلات برای ترویج فرهنگ ورزش انجام خواهد شد.

ماندگاری با اشاره به اینکه تفکر و اندیشه بسیج، خادمی برای ملت است، اضافه کرد: بسیج هر جا نیاز باشد با اخلاص ورود پیدا خواهد کرد و با فرهنگ جهادی برای پیشرفت نظام و انقلاب تلاش می‌کند.

وی تاکید کرد: هر کجا کشور پسرفت داشت به علت دوری از فرهنگ بسیجی بوده و روحیه سازشگری با استکبار جهانی و آمریکا بزرگترین مانع در پیشرفت کشور بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بندرعباس یادآور شد: پیشرفت‌هایی که در کشور داریم با وجود کمبودها و تحریم‌های ظالمانه انجام شده که آینده ایران با عبور از مشکلات به نقطه ایده‌آل خواهد رسید و وحدت و انسجام داخلی و نقش بسیج در این پیشرفت‌ها بی‌بدیل است.

ماندگاری تصریح کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین و به شهادت رساندن کودکان و مردم جریانی است که بر کسی پوشیده نیست و شورای امنیت به عنوان نهاد بین‌المللی برای صلح جهانی، در عمل هیچ کاری انجام نمی‌دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بندرعباس خاطرنشان کرد: در ایران یک دختر خانم فوت کرد و رسانه‌های معاند جنگ رسانه‌ای را بر علیه ایران به راه انداختند، اما در فلسطین، رژیم صهیونیستی جلوی دوربین‌ها به بیمارستان‌ها و مدارس حمله می‌کند اما خبری از جامعه بین المللی و حقوق بشر نیست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha