یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام علیزاده

حوزه / حجت‌الاسلام والمسلمین علیزاده با بیان اینکه حوزه‌های علمیه در خط مقدم تعلیم و تربیت قرار دارند، گفت: مدیران حوزه باید شکرگزار باشند که وظیفه تربیت طلاب و سربازان امام زمان(عج) را بر عهده دارند.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیزاده مسئول حوزه مدیریت حوزه‌های علمیه امروز در اجلاسیه مدیران مدارس هرمزگان که در سالن کنفرانس فرمانداری بندرعباس برگزار شد، با ابلاغ سلام و سپاس آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور به مدیران مدارس هرمزگان، اظهار داشت: حوزه‌های علمیه در خط مقدم تعلیم و تربیت قرار دارند.

وی افزود: مدیران حوزه باید شکرگزار باشند که وظیفه تربیت طلاب و سربازان امام زمان(عج) را بر عهده دارند.

مسئول حوزه مدیریت حوزه‌های علمیه با بیان اینکه امروز درهای دنیا به معارف اهل بیت(ع) باز شده است، عنوان کرد: شهید محمد باقر صدر زمانی که صدام به او گفت از امام(ره) دوری کن و من تو را مرجع شیعیان خواهم کرد، در جواب به صدام تأکید کرد که امام خمینی(ره) مرجع من هم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیزاده گفت: برای جایگاهی که امروز ما بر عهده داریم، شهدایی را تقدیم کردیم و لذا باید نسبت به وظایف خود احساس تکلیف کنیم و رسالت خود را به‌درستی بشناسیم.

وی با بیان اینکه طلبه تراز انقلاب مرز نمی‌شناسد، اظهار کرد: یک طلبه درس خوانده حوزه علمیه چنان قدرت دارد که در خارج از مرزها، دشمنان گوش و چشمشان به او است و این طلبه بین خود و خدایش ساخته است.

مسئول حوزه مدیریت حوزه‌های علمیه با تأکید بر اینکه دشمن، امام و رهبری را بهتر از ما می‌شناسد، خاطرنشان کرد: متاسفانه نتوانستیم با تبیین شخصیتی امامین انقلاب برای جوانان، گام موثری را برداریم و باید همت بیشتری از خود در این زمینه نشان دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیزاده ابراز کرد: طلبه‌ها را با نگاه انقلابی و راهبری تربیت کنیم چرا که آنها امانت در دست ما هستند، البته نیازمند نظارت‌های بیشتری در این زمینه نیز هستیم.

وی اظهار کرد: اردوی راهیان پیشرفت مصداق جهاد تبیین است و این مهم با آشنایی روحانیون و مبلغین برای تبلیغ دستاوردهای انقلاب انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha