شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ قیام پرشور تبریز در «جمعه خشم» در حمایت از فلسطین

حوزه/ فرمانده سپاه عاشورا گفت: مردم آذربایجان در راستای بیدار کردن وجدان خفته انسان‌های دنیا پیشگام بوده و حرف اول را می‌زنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، سردار اصغر عباسقلی‌زاده فرمانده سپاه عاشورا امروز در حاشیه راهپیمایی مردم تبریز برای حمایت از مردم مظلوم غزه که پس از اقامه نماز جمعه تبریز برگزار شد، گفت: پرچم اتحاد و آزادی ایران اسلامی به دستان مردم آذربایجان و تبریز است و این افتخار برای مردم استان ما شایسته است.

وی ادامه داد: مردم آذربایجان در راستای بیدار کردن وجدان خفته انسان‌های دنیا پیشگام بوده و حرف اول را می‌زنند.

وی خطاب به مردم همیشه در صحنه حاضر آذربایجان گفت: شما مردم عزیز درس مقاومت و آزادگی داده‌اید و همه‌ی دنیا از این ایستادگی شما الگو گرفته و علیه حاکمان ظالم قیام می‌کنند که امید است شاهد خیزش جهانی بر علیه استکبار جهانی باشیم.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی آمریکای جنایت کار است، ادامه داد: امروزه مردم آذربایجان در راستای صیانت از اسلام ناب محمدی و دفاع از مظلومین غزه از خود گذشتگی کرده و برای جهان اسلام و مستضعفین مایه افتخار هستند.

وی تصریح کرد: غیرت حیدری و عفت زینبی در خون خواهران و برادران آذربایجانی جریان دارد که به برکت آنها خون همه مردم بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی به خروش آمده‌ است.

عباسقلی‌زاده خاطرنشان کرد: به دنیا ثابت شده که آمریکای جنایتکار و پیروان آن حق ندارند از حقوق بشر دم بزنند و از برخی مدعیان به ظاهر اسلام ولو در کشورهای اسلامی حمایت کنند.

وی یادآور شد: امروز ماهیت پلید رژیم صهیونیستی برای همه آشکار شده و جبهه‌ی حق و باطل از هم تشخیص داده می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha