شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
احمد الطیب شیخ الازهر

حوزه/ شیخ الازهر دستور داد که دانشجویان فلسطینی این دانشگاه از هزینه‌های تحصیلی معاف شوند و پذیرش آنان در شهرک دانشگاهی البعوث الاسلامیه وابسته به الازهر رایگان باشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، احمد الطیب، شیخ الازهر دستور ارائه فوری کمک هزینه تحصیلی کامل به دانشجویان فلسطینی را داد.

این کمک هزینه شامل معافیت از پرداخت شهریه و هزینه مسکن در شهرک دانشگاهی البعوث الاسلامیه وابسته به الازهر می‌باشد. همچنین مقرر شد ماهانه مبلغی به کلیه دانشجویان فلسطینی که برای تحصیل به دانشگاه الازهر آمده و یا در مؤسسات شهرک البعوث الاسلامیه حضور می‌یابند پرداخت گردد.

احمد الطیب با تأکید بر اینکه الازهر به خاطر تجاوزات وحشیانه به مردم مسلمان در غزه، به دانشجویان فلسطینی که در آنجا تحصیل می‌کنند توجه ویژه‌ای می‌کند، اظهار داشت که مایل است که شخصاً شرایط آنها را پیگیری کند.

وی با اشاره به اینکه همه دفاتر مسئولان الازهر همیشه به روی آنها باز هستند، افزود: این دانشجویان باید تمام تلاش خود را برای کسب معارف دینی و دنیوی در جهت خدمت به میهن و ملت خود به کار گیرند و بهترین سفیران الازهر در مصر و فلسطین عزیز باشند.

دستورات شیخ الازهر مبنی بر معافیت دانشجویان فلسطینی شاغل به تحصیل در دانشگاه الازهر و مؤسسات البعوث الاسلامیه از پرداخت هزینه تحصیلی شامل ۴۴۴ دانشجوی دختر و پسر به اضافه ۷۵ نفر متقاضی تحصیل می‌گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha