شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دومین نمایشگاه تخصصی پژوهش‌های فقهی

حوزه/ همزمان با هفته پژوهش، مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) میزبان مراکز تخصصی فقهی حوزوی در دومین نمایشگاه تخصصی پژوهش‌های فقهی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام و المسلمین محسن اکبری شاهرودی؛ مدیر دفتر انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: با عنایات الهی و الطاف اهل بیت(ع)، سال گذشته به ابتکار مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) و تأکیدات فقیه بزرگوار، آیت‌الله محمد جواد فاضل لنکرانی، اولین نمایشگاه تخصصی پژوهش‌های فقهی برگزار شد که مورد استقبال بسیار علما، اساتید و پژوهشگران حوزه و دانشگاه قرار گرفت.

وی افزود: امسال هم پیرو درخواست‌های مکرر اساتید و پژوهشگران، این نمایشگاه به مناسبت هفته پژوهش از ۲۳ تا ۲۹ آذر در محلل نمایشگاه‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برقرار خواهد بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین شاهرودی ادامه داد: افتتاحیه این نمایشگاه روز پنجشنبه ۲۳ آذر ساعت ۱۶ با حضور علما، اساتید حوزه و دانشگاه و طلاب محترم برگزار می‌شود. از ۲۳ تا ۲۸ آذر مخصوص بازدید آقایان و روز ۲۹ آذر اختصاص به بانوان محقق و پژوهشگر دارد و ساعات بازدید از ساعت ۱۴ الی ۲۰ خواهد بود.

وی افزود: به یقین، اطلاع و آگاهی از پژوهش‌های فقهی در مسائل مستحدثه مورد نیاز جامعه و استفاده از آن در نهادهای مختلف تقنینی و اجرایی نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌تواند راهگشای بسیاری از امور و مشکلات موجود شود.

استاد حوزه علمیه، گفت: هر شب بعد از نماز، در نمایشگاه، میزبان نویسندگان و مراکز تخصصی در نشست معرفی کتاب خواهیم بود که در این نشست‌ها، جدیدترین آثار و پژوهش‌های فقهی معرفی خواهد شد.

مدیر دفتر انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) از علما، اساتید، پژوهشگران و محققان حوزه و دانشگاه و علاقه‌مندان به پژوهش‌های فقهی، جهت بازدید از این نمایشگاه و آشنایی با فعالیت‌های مراکز تخصصی فقهی دعوت کرد.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ۸ IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    0 0
    با این همه نمایشگاه و پژوهشگاه و اندیشکده و دانشکده و مراکز تخصصی و فوق تخصصی فقهی با سالنهای همایش و تریبون آنچنانی با مدیران عامل مدیر ومعاون و رئیس و...به اندازه یک حوزه علمیه کوچک با منبر چوبی و گلیم ۵۰ سال قبل با تعدادی حجره و طلبه کارایی نداره یه نگاه به مساجد پشت سرتان بندازید هر چند منتشر نشود