چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
1

حوزه/ طوفان الاقصی حاصل ۷۵ سال اشغالگری صهیونیست هاست که قواعد تعامل را تغییر داد و چهره واقعی اسرائیل را آشکار ساخت و در برابر عادی سازی روابط با صهیونیست ها ایستاد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مولانا عزمی عبدالحمید، رئیس سازمان اسلامی‌شورای مشورتی مالزی، صبح امروز در همایش بین المللی" طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری" با اشاره به مقاومت ملت فلسطین خاطرنشان کرد: فلسطینیان در وهله اول می خواهند خود را از اشغالگری صهیونیست ها آزاد سازند و مستضعفین در مقابل مستکبرین ایستاده اند و در حقیقت مبارزه فلسطینیان تقابل بین عدل و ظلم است.

وی افزود: طوفان الاقصی حاصل ۷۵ سال اشغالگری صهیونیست هاست که قواعد تعامل را تغییر داد و چهره واقعی اسرائیل را آشکار ساخت و در برابر عادی سازی روابط با صهیونیست ها ایستاد.

عزمی عبدالحمید با اشاره به تأثیر طوفان الاقصی بر کرامت و وجدان انسانی، اظهار کرد که همین اعتراضات گسترده مردم جهان و بیداری بشریت در سطح جهانی حاصل همین طوفان الاقصی است.

وی در پایان تصریح کرد که باید سازوکارهای سازمان ملل و شورای امنیت بازتعریف شود و وجدان بشری را در چارچوب مقاومت در این سازمان ها بازتعریف کنیم.
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha