شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / همایش بین المللی«طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری» در تهران

حوزه/ رئیس جماعت علمای اهل سنت عراق تصریح کرد:در جنگ غزه قدرتمند بودن ارتش اسرائیل و هیمنه آن در هم شکست و به فضل تلاشهای مقاومت، سرزمین فلسطین برای صهیونیستها ناامن شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، شیخ خالد الملا رئیس جماعت علمای اهل سنت عراق در همایش بین المللی"طوفان الاقصی و بیداری وجدانهای بشری" با طرح سؤالی گفت: رابطه ما مسلمانان با غزه چیست؟ فلسطین سرزمینی که درباره آن صحبت می‌کنیم جایگاه خاصی دارد؛ خداوند آن را مبارک گردانید، حضرت ابراهیم به آن سرزمین مهاجرت کرد، معراج پیامبر(ص) از آنجاست و از گذشته تا کنون پناهگاه مسلمانان بوده است و هرکسی در مسجد الاقصی نماز بخواند، از گناه پاک می‌شود.

وی ادامه داد: در زمان معاصر امام راحل مسأله فلسطین را زنده کرد. پس نباید در قبال آن بی‌طرف بود و باید در کنار آن باشیم.

شیخ خالد الملا تصریح کرد: از ایستادگی و مقاومت و عزم و اراده مردم فلسطین قدردانی می‌کنیم.از کودکان غزه صحبت می‌کنیم؛ از ایستادگی و مقاومت آنان در سخت ترین شرایط و ضرباتی که به دشمنان وارد کردند.

وی اضافه کرد: از مقاومت مردم عراق، سوریه و یمن و ...در حمایت از مردم غزه قدردانی می‌کنیم؛ یمنی‌ها افتخاری برای جهان اسلام هستند.

رئیس جماعت اهل سنت عراق تصریح کرد: در جنگ غزه قدرتمند بودن ارتش اسرائیل و هیمنه آن در هم شکست و به فضل تلاشهای مقاومت سرزمین فلسطین برای صهیونیستها نا امن شد و اگر مسلمانان با هم متحد بودند حتما رژیم صهیونیستی به طور کامل شکست خورده بود.

وی ادامه داد: امروز دروغ غربی‌ها که مدعی دموکراسی هستند رو شد؛ تظاهرات‌های متعددی که در حمایت از مردم‌غزه برپا شد، گواه این مدعاست.

شیخ خالد الملا گفت: سه روز قبل از طوفان الاقصی در خدمت مقام معظم رهبری بودیم؛ ایشان با بصیرت و آینده‌نگری به علما گفتند، رژیم صهیونیستی حتما شکست خواهد خورد و قیام فلسطینی‌ها امروز بیشتر از هر زمان دیگری زنده است و پس از سه روز دیدیم فلسطینی‌ها در طوفان الاقصی چه کردند.

وی تاکید کرد: ما باید همواره برای رویارویی با رژیم صهیونیستی آماده باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha