یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علامہ راجہ ناصر عباس جعفری

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری گفت: فداکاری های حضرت علی (ع) بی‌نظیر است. امیرالمومنین (ع) در راه حفاظت  از اسلام، پیامبر اکرم و برای شرف و عظمت امت اسلامی فداکاری هایی انجام داد که از توان بشر خارج بود. 

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین راجا ناصر عباس جعفری رئیس مجلس وحدت مسلمین پاکستان ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت سالروز ولادت امام متقین، امیرالمؤمنین حضرت علی بن ابی طالب (ع) گفت: روز ولادت آن حضرت روز بزرگ و عید است. و این عید مختص به مسلمانان نیست بلکه متعلق به همه مستضعفان، عدالتخواهان و آزادیخواهان جهان است. در این روز ضمن الگو گیری از سیره پاک و نورانی امام متقین حضرت علی (ع) تجدید میتاق کنیم که عمرمان را در راه آنحضرت سپری کنیم.

وی تصریح کرد: تمام زندگی حضرت علی، آیینه ای از سیره پیامبر است. هر لحظه را آن چنان که خدا می خواست گذراند. عدالت و برابری حضرت علی (ع) چراغ راه برای همه مردم، تمدن ها و حکومت هاست. اگر عدالت و برابری در بین مردم از بین برود، زوال آن خواهد رسید. وجود وی مایه رشد و هدایت انسانها، جوامع و فرهنگها است.
وی اظهار داشت: فداکاری های وی بی‌نظیر است. امیرالمومنین (ع) در راه حفاظت از اسلام، پیامبر اکرم و برای شرف و عظمت امت اسلامی فداکاری هایی انجام داد که از توان بشر خارج بود.
وی ضمن اشاره به ضرورت استحکام و تقویت پاکستان تأکید کرد: اگر بخواهیم کشور عزیزمان را در مسیر توسعه و پایداری پیش ببریم، باید سیره حضرت علی (ع) را الگو قرار داد. برای دستیابی به اهداف عالی یک دولت رفاه اسلامی، استقرار یک نظام و حکومت عادلانه امری ضروری است. و با صبر و حوصله و درایت به نفع ملت تصمیم گیری کنیم. و این نیز از تعالیم و آموزه های حضرت علی و ائمه اطهار علیهم السلام و یاران پیامبر اکرم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha