دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
تصاویر:تجلیل از قرآنی  های شاهد کاشان

حوزه / امام جمعه کاشان، شهدا را قهرمانان اخلاص و حافظان امنیت دانست و گفت: شهدا برای برقراری امنیّت در کشورمان ایثار و فداکاری کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، پیش از ظهر امروز همزمان با جشن میلاد حضرت زهرا(س) مراسم تجلیل از فعالان کانون‌های فرهنگی قرآنی‌ شاهد با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در این مراسم ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: از اینکه بعضی از فرزندان و همسران شهدای کاشان با حفظ کل قرآن، ده جزء و پنج جزء در تفسیر قرآن کار کرده‌اند، خیلی ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در کاشان، به ثواب احسان و نیکی به پدر و مادر اشاره کرد و گفت: بعضی از فرزندان شهدا که از نعمت پدر محروم هستند، قدر بودن در کنار مادر خود را بدانند.

وی تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) فرمودند، "اگر انسان به تعداد ریگ‌های بیابان به مادرش احسان کند، جبران یک روز نگه داری فرزند که در رحم مادر بوده را نمی‌کند.

امام جمعه کاشان، شهدا را قهرمانان اخلاص و حافظان امنیت دانست و خاطرنشان کرد: شهدا برای برقراری امنیت در کشورمان ایثار و فداکاری کردند.

وی، با بیان اینکه شهدا با الگوبرداری از حضرت زهرا(س) در مقابل ظلم ایستادند، گفت: اگر شهدا نبودند امروز کشورمان در دست آمریکا، صدامیان و داعش بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha