دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رئیسی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در دومین سفر دولت سیزدهم به استان یزد بزرگترین پروژه تمدنی تاریخ انقلاب اسلامی را افتتاح می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، ساعتی پیش حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی وارد فرودگاه شهید صدوقی(ره) یزد شد و در بدو ورود، آیت الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولان ارشد استانی از وی استقبال کردند.

اولین دیدار رئیسی با اقشار مختلف مردم پس از کرونا دقایقی بعد در میدان امیر چقماق یزد آغاز می شود و مردم دارالعباده به صورت خودجوش خود را از نقاط مختلف شهر به این دیدار رسانده اند.

مهمترین پروژه تمدنی قرن اخیر در سفر رئیس جمهور به یزد با افتتاح طرح انتقال آب دریا به کویر افتتاح می شود تا مشکل کم آبی در این استان حل شود.

آغاز عملیات آماده سازی طرح شهرک پردیس زندگی در مساحت ۳۷۷ هکتار، افتتاح نخستین بیمارستان بحران کشور، احیای کارخانه آهن بافق، گازرسانی به ۶۶ روستای استان یزد و ۱۱ طرح انتقال و فوق توزیع این استان از برنامه‌های رئیس دولت سیزدهم در این سفر است.

رئیسی پس از استقبال رسمی، با ادای احترام به شهدا و خانواده شهدای استان یزد، اظهار کرد:‌ در این سفر دو روزه قرار است علاوه بر دیدارهای اداری با اقشار مختلف مردم نیز دیدارهای مردمی داشته باشیم.

رئیس جمهور پیگیری مصوبات دور اول سفر و برنامه‌ریزی برای توسعه بیش از پیش استان یزد را از جمله اهداف خود در دومین سفر استانی به دارالعباده دانست.

رئیسی افزود:‌ در این سفر قرار است مشکلات و مسائل شهرهای مختلف استان یزد را به صورت میدانی بررسی و برای رفع آنها برنامه‌ریزی کنیم.

رئیس جمهور گفت:‌ قبل از سفر به استان یزد نظر و دیدگاه‌های اقشار مختلف را در خصوص مسائل استان دریافت و تمام آنها را بررسی کردیم و نسبت به رفع دغدغه‌های مردم تصمیماتی اخذ شده است.

وی در پایان قناعت، امیدواری و در صحنه بودن را ویژگی مردم استان یزد دانست و بیان کرد:‌ ما قدردان این ویژگی مردم یزد هستیم.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha