یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مغیثی

حوزه / امام جمعه نهاوند گفت: دشمنان از ماه‌ها قبل برای این روز برنامه‌ها و نقشه‌های مختلفی را طراحی کرده بودند، اما حضور پر شور مردم بار دیگر شکست دشمنان را رقم زد.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند ظهر امروز بعد از ثبت رأی خود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، اظهار داشت: حضور مردم با بصیرت ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی بار دیگر دشمنان این آب و خاک را مأیوس کرد.

وی افزود: دشمنان از ماه‌ها قبل برای این روز برنامه‌ها و نقشه‌های مختلفی را طراحی کرده بودند، اما حضور پر شور مردم بار دیگر شکست دشمنان را رقم زد.

امام جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه با انتخاب نفرات اصلح، مجلسی قوی را شاهد خواهیم بود، گفت: تشکیل یک مجلس قوی وابسته به حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد و یا افراد اصلح و در تراز است.

وی با دعوت از عموم مردم برای شرکت در انتخابات، یادآور شد: از همه ملت ایران اسلامی به‌ویژه جوانان و همه آنهایی که دلشان برای ایران می‌سوزد، می‌خواهم تا با حضور در پای صندوق‌های رأی، از این فرصت بزرگ برای ساختن ایران قوی استفاده کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha