یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
غروی

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: معنای انتخابات حضور مردم در صحنه است و پایبندی و باورمندی مردم به نظام در انتخابات مشخص می‌شود، در نتیجه هر چه انتخابات پرشورتر، خرسندی دوستان نیز بیشتر خواهد بود. 

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سیدمحمد غروی امروز در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پس از ثبت رأی خود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه معنای انتخابات حضور مردم در صحنه است، اظهار کرد: پایبندی و باورمندی مردم به نظام در انتخابات مشخص می‌شود، در نتیجه هر چه انتخابات پرشورتر، خرسندی دوستان نیز بیشتر خواهد بود.

وی افزود: قوای مختلف نظام با قانون اساسی مشخص می‌شود و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی باعث می‌شود سازوکارهای خوبی برای نظام ارائه شود و مجلس با قوت و قدرت، مشکلات مردم را حل و فصل کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: قوانین توسط نمایندگان تصویب می‌شود و نظارت بر عملکرد مسئولان و وزیران را مجلس عهده‌دار است، در نتیجه مجلس جایگاه خاصی دارد.

وی با اشاره به اهمیت مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: هم در مقاطع خاص و هم در شرایط عادی، نظارت بر عملکرد رهبری و تشکیلات زیر مجموعه توسط خبرگان وجود دارد و این مجلس می‌تواند ضریب اطمینان مردم را بالا ببرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه تاکید کرد: با حضور مردم دشمنان نمی‌توانند در کشور نفوذ کنند و تاثیری در جامعه داشته باشند.

انتهای‌پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha