شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام صالحی

حجت‌الاسلام صالحی گفت: آنچه باعث امید سازی، حرکت به سوی توسعه و بهتر شدن شرایط، سبب امنیت و قدرت نفوذ و اثرگذاری کشور در دنیا و مهم تر از همه باعث نا امید شدن دشمنان سفاک ما می‌شود مشارکت و حضور در انتخابات در گام اول و انتخاب فرد اصلح در گام دوم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر، ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه اظهار داشت: جهاد مالی و جانی یکی از عرصه های مهم برای شناخت مؤمنان واقعی از غیر واقعی است.

وی افزود: اگر مؤمنی با تمام ویژگی های خوب خود در موقع عمل به این دو تکلیف مردد شود نشان از آن دارد که به کمال بندگی و پرهیزکاری نرسیده است.

خطیب جمعه خمیر بیان کرد: مصداق این جهاد فرزندان ملت در حوزه تامین امنیت کشور هستند که سربازان گمنام امام زمان عج که تمام جان و مال و آبروی خود را مخلصانه بر سر دست می‌گیرند تا امنیت کشور حفظ شود.

حجت‌الاسلام صالحی گفت: ایران عزیز ما به همت فرزندان غیور اطلاعاتی و امنیتی خود امن ترین کشور منطقه است و مردم قدردان این مجاهدان گمنام هستند.

وی میلاد نیمه شعبان روز خیر و سعادت برای آحاد بشریت است، خاطرنشان کرد: مهم ترین ویژگی عصر ظهور عنصر مسئولیت پذیری مردم است، اگر ما و شما مسئولیت پذیر نباشیم باعث می‌شود امام بیاید تنها می‌ماند و از ویژگی ممتاز مردم ایران عزیز پیوند قلبی با امام امت و ولایت است.

امام جمعه خمیر تاکید کرد: در آستانه جشن بزرگ ملی انقلاب هستیم که در پوشش فاخر انتخابات که به گفته بزرگان لیلة القدر کشور است، نمایان می‌شود.

حجت‌الاسلام صالحی افزود: آنچه باعث امید سازی، حرکت به سوی توسعه و بهتر شدن شرایط، سبب امنیت و قدرت نفوذ و اثرگذاری کشور در دنیا و مهم تر از همه باعث ناامید شدن دشمنان سفاک ما می‌شود مشارکت و حضور در انتخابات در گام اول و انتخاب فرد اصلح در گام دوم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha