دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1150678
۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۵
سید ابراهیم افتخاری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم افتخاری به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه خواهران فارس معارفه شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، جلسه معارفه مدیر جدید حوزه علمیه خواهران فارس با حضور جمعی از علمای استان در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران فارس برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم افتخاری مدیر جدید حوزه علمیه خواهران فارس در این جلسه ضمن تقدیر از آیت الله موحد موسس حوزه علمیه خواهران استان فارس و حجج الاسلام والمسلمین محمودی و ساجدی مدیران سابق حوزه علمیه فارس به طرح و برنامه های خود اشاره کرد و گفت: حوزه فارس برنامه های خود را بر اساس سیاست های مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور و جهت ارتقاء این مرکز پیش خواهد برد.

وی با بیان اینکه توانمند کردن هیئت امناء مدارس در قالب ایجاد و گسترش منابع مالی جهت اداره مدارس علمیه از جمله برنامه های این مدیریت است، افزود: ایجاد منابع پایدار مالی جهت مدارس استان و پیشگیری از ازدست دادن سرمایه های انسانی مدارس علمیه از اولویت های این مرکز است.

مدیر حوزه علمیه خواهران در ادامه تصریح کرد: بنا بر تاکید مقام معظم رهبری مدظله العالی بر تقویت بعد تبلیغی، ارتقاء سطوح سه و چهار حوزه علمیه با رویکرد ترویج و تبلیغ دینی را از اهم امورات دانست.

وی با تا کید بر مسائل محتوایی و فرهنگی خصوصا بحث هویت طلبگی، گفت: حوزه یک ارگان علمی تربیتی است که وظیفه تربیت طلبه مجاهد انقلابی با سواد و همچنین ترویج مباحث علمی تبلیغی را عهده دار است.

حجت الاسلام افتخاری با بیان اینکه حوزه علمیه مولود انقلاب بوده و در عمل هم انقلابی است، گفت: حوزه علمیه استان فارس جزء حوزه های خوشنام در کشور است و حوزه علمیه خواهران نیز با هم افزایی با ارگان های همسو و استفاده مفید از امکانات موجود و همچنین استفاده از ظرفیت های دانش آموختگان استان به اهداف حوزه های علمیه دست پیدا خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha