یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
محامی

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین محامی گفت: گرچه همه از حوادث اخیر سوگمند هستیم اما حقیقتاً وجود رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، عامل رفع دل نگرانی های آحاد ملت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی در مراسم عزاداری به مناسبت شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه که در مسجد حضرت علی ابن ابیطالب (ع) شهر زاهدان برگزار شد، ضمن تجلیل از خدمات ماندگار شهید رئیسی، اظهار داشت: افراد و شخصیت‌های تأثیرگذار در جبهه حق، وقتی هستند مایه دلگرمی ما بوده و زمانی که آن‌ها را از دست می‌دهیم، مایه حزن و اندوه برای جامعه اسلامی و خوشحالی برای دشمنان است.

وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب از خدمات، فعالیت‌ها و تلاش‌های شهید رئیسی، برای خدمت به مردم راضی و خوشنود بودند و از دست دادن شهید جمهور، سبب حزن و اندوه ما و شادمانی دشمنان شد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان یادآور شد: ولی فقیه، ستون خیمه انقلاب بوده و تا زمانی که این ستون پابرجاست، خیمه هم پابرجاست و لذا همواره امیدواریم خداوند متعال سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی را مستدام بدارد.

وی خاطرنشان کرد: ما در هر کجا که هستیم باید زیر چتر ولایت و در خیمه انقلاب به سربازی خود ادامه دهیم و همان‌گونه که حضرت آقا فرمودند، علیرغم ناراحتی و اندوه، هیچ دل نگرانی نداشته باشیم و همه باید به مسیر خود ادامه دهیم و تلاش مضاعف داشته باشیم تا احساس خلأ نشود که اگر خدمت‌گزاری از میان ما رفته دیگران عَلَم خدمت را به دست بگیرند و زیر سایه ولایت کار خود را با قدرت و قوت دنبال کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha