یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حسن علیدادی سلیمانی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سلیمانی گفت: هر چند امروز در سوگ رئیس جمهور شهید به عزا نشسته‌ایم، اما حرکت انقلاب و نظام اسلامی متوقف نخواهد شد و در آینده‌ای نزدیک با رأی مردم رئیس جمهوری مردمی و خستگی ناپذیر انتخاب می‌گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در مراسم گرامیداشت شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدشان که در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد، با بیان اینکه شهید رئیسی حقیقتاً مطیع محض اوامر ولایت‌فقیه بود، اظهار داشت: رئیس جمهور شهید ما مرد میدان بود و در اوج کارهای سخت، متعهد به اخلاق و در عین حال از تلاش برای خدمت صادقانه به مردم غافل نشد.

وی با اشاره به این که پیگیری مستمر در راستای حل مشکلات محرومان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه دغدغه شهید رئیسی بود، گفت: شهید جمهور در خدمت به مردم سر از پا نمی‌شناخت و در هر شرایطی به فکر رفع مشکلات مردم بود.

امام جمعه کرمان، با بیان اینکه در مدت کمتر از سه سال ریاست جمهوری شهید رئیسی تلاش زیادی برای توسعه و آبادانی کشور در حوزه‌های مختلف صورت گرفت، ابراز کرد: جوان‌گرایی از ویژگی‌های بارز دولت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بود و این مساله در عمل در دولت سیزدهم پیاده شد.

وی خاطرنشان کرد: هر چند امروز در سوگ رئیس جمهور شهید به عزا نشسته‌ایم، اما حرکت انقلاب و نظام اسلامی متوقف نخواهد شد و در آینده‌ای نزدیک با رأی مردم رئیس جمهوری مردمی و خستگی ناپذیر انتخاب می‌گردد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha