یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
Raisi

حوزه/ مدیر دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان گفت: بانوان ولایتمدار در مراسم تشییع، حضور باشکوهی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، خانم هاشمی مدیر دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان، از مدیران، اساتید و طلاب مدارس علمیه خواهران دعوت کرد در مراسم تشییع پیکر «شهدای خدمت» در مشهد مقدس حضور پرشکوهی را به عمل آورند.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ اشتَریٰ مِنَ المُؤمِنینَ أَنفُسَهُم وَ أَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ

مردم غیور و داغدیده مشهد مقدس!

مشیت الهی بر این قرار گرفت که در شب ولادت حضرت ثامن الحجج، چند تن از بهترین یاوران و خدمتگزاران ایران اسلامی آسمانی شوند.

رییس جمهور عزیزمان حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی و هفت تن از بهترین و خدومترین یارانش در حین خدمت به کشور عزیزمان ایران، ردای شهادت پوشیدند تا بعنوان سید شهیدان خدمت برای همیشه در خاطره تاریخی مردم حقیقت طلب ماندگار شوند.

داغ این عروج ناباورانه دلهای همه عاشقان نظام اسلامی ایران را سوزاند و همگان را متاثر و متالم نمود.

دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان ضمن عرض تبریک و تسلیت این عروج ملکوتی به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی، بیت مکرم به ویژه همسر ارجمند ایشان خانم دکتر علم الهدی و همه ارادتمندان و دلدادگان ایران اسلامی، از همه اقشار مردم عزیزمان در شهر مقدس مشهد به ویژه بانوان ولایت مدار مشهدی دعوت می کند تا با حضور باشکوه در مراسم تشییع،بدرقه و تدفین رییس جمهور شهید، سید محرومان، حجت الاسلام والمسلمین رییسی، بار دیگر ثابت کنند که بانوان مشهدی در ادای دین به ایران اسلامی پیشگام و ثابت قدمند.

با آرزوی سلامتی و عزت برای رهبر عزیزمان و اقتدار و عظمت برای ایران اسلامی

وعده ما: پنجشنبه سوم خرداد، خیابان امام رضا علیه السلام

هاشمی

۲ خرداد ۱۴۰۴

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha