دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نوری

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: از جمله کارهایی که می توانیم در زمینه احیای فرهنگ ایثار و شهادت به آن توجه کنیم، احیا و انتشار وصیت نامه های شهدا است، زیرا مطالب بسیار مهم و اثرگذاری در این وصایا هست که می تواند چراغ راه همگان باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مرجع تقلید ظهر امروز در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین  سید محمدعلی شهیدی محلاتی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،با ذکر این مطلب که کار شما بسیار مقدس است، اظهارداشتند:  باید به یاد داشته باشیم که یکی از مهمترین کارهایی که برای رضای خدا می توانیم انجام دهیم، همین تکریم و تعظیم خانواده شهدا است.

ایشان گفتند: همه ما در هر پست و جایگاهی باید در زمینه رشد و توسعه فرهنگ شهادت کوشاه باشیم، زیرا همه ارزشها از جمله علم و عمل و حکومت داری نیز در گرو عمل به فرهنگ جهادی است.

معظم له بیان کردند: جهاد و شهادت نقش بزرگی در تحکیم حکومت اسلامی داشته و این روحیه سهم به سزایی در پیروزی انقلاب و سپس تحکیم انقلاب اسلامی داشته است.

حضرت آیت الله نوری همدانی یادآورشدند: از جمله کارهایی که می توانیم در زمینه احیای فرهنگ ایثار و شهادت به آن توجه کنیم، احیا و انتشار وصیت نامه های شهدا است، زیرا مطالب بسیار مهم و اثرگذاری در این وصایا هست که می تواند چراغ راه همگان باشد.

این مرجع تقلید خاطرنشان کردند: جایگاه و شان مزار شهدای نظام اسلامی نیز  باید رعایت شود و باید عظمت این شهدا منعکس گردد.

معظم له در بخش دیگری از سخنان خود گفتند: از سال 88 به بیش از 17 استان سفر کرده‌ام و از نزدیک به ملاقات با خانواده های شهدا رفته‌ام و در این سفرها مشاهده کردم که مردم چه ارزش و اهمیتی برای شهدای خود قائل هستند در شهر قم نیز باید همه جا با عکس شهدا مزین شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی تصریح کردند: آثار شهدا در سطح شهر در معرض دید مردم قرار گیرد، زیرا ما وظیفه داریم مزار این شهدا را نیز گرامی بداریم و به آنها ارزش بیش از پیشی قائل شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha