چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نوری

حوزه/ ایران اسلامی در سایه تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب از امنیت کامل و کم نظیر برخوردار بوده و در اوج عظمت و اقتدار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لارستان، حضرت آیت الله نوری همدانی، پیش از ظهر امروز پس از ورود به لارستان، با حضور در گلزار شهدای این شهرستان، در سخنانی، شهدا را اسماعیل های منای ایران خواندند و با اشاره به این که حکومت اسلامی مقدمه ای برای ظهور انقلاب حضرت مهدی (عج) است، تصریح کردند: ایران به برکت خون شهدا و مجاهدت ایثارگران، محوریت حکومت اسلامی را دارد و به این لحاظ کشوری کم نظیر است.

معظم له تاکید کردند: ایران اسلامی در سایه تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب از امنیت کامل و کم نظیر برخوردار بوده و در اوج عظمت و اقتدار قرار دارد.

این مرجع تقلید با اشاره به سابقه درخشان منطقه لارستان، گفتند: توفیقی است چند روز این منطقه عالم خیز باشم و با مردم لار، گراش و خنج دیدار داشته باشم و آن را رحمت الهی می دانم.

آیت الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس نیز با خیرمقدم به آیت الله العظمی نوری همدانی، گفت: مفتخریم که یک بار در سال 90 به مناسبت کنگره سرداران شهید میزبان مرجع عالیقدر بودیم و امسال نیز این توفیق و افتخار نصیب مردم فارس شده است.

حضرت آیت الله نوری همدانی سپس با حضور در آرامگاه آیت‌الله سیدعبدالعلی آیت‌الهی، امام جمعه فقید لارستان وآیت الله سید مجتبی موسوی لاری، نماینده فقید ولی فقیه در لارستان، با قرائت فاتحه٬ به این دو عالم ادای احترام کردند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha