جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
8

حوزه / چهل و سومین شماره از دو ماهنامه تربیتی، اخلاقی «خُلُق» با مطالب متنوع و خواندنی، از سوی مؤسسه فرهنگی دارالهدی منتشر شد.

به گزارش گروه علمی فرهنگی خبرگزاری «حوزه»، در قسمتی از مقاله شمیم انتظار که به موضوع انتظارِ جویباری پرداخته است، می خوانیم: انتظارِ جویباری، موجب حرکت در راستای زمینه سازی حکومت جهانی و عدالت گستر حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف می شود که به منتظران آن حضرت، وسعت فکر و اندیشه جهانی می بخشد.

این باور، آرزوهای دنیوی و محدود را به آمالِ عالم گیر و توحیدی بدل می سازد، تا به جای خودنگریِ صرف، گیتی نگر شود و به خانه ای به وسعت تمامِ عالَم بیندیشد.

دوراندیشی، دگربینی، آینده نگری، عاقبت اندیشی، اندیشه تحولی و انقلابی و تفکر بنیادی از آثار تفکر انتظار جویباری است.

برخی از عناوین مهم نشریه شامل: «قله نشینان معرفت: آیت الله سید محمد حسن الهی»، «جهاد با نفس در آثار و بیانات امام خمینی(ره)»، «الگوهای قرآنی: حضرت نوح»، «برگی از دفتر اخلاق: اکسیر اخلاص»، «چشمه زلال: مروری بر جایگاه عمل صالح در رشد معنوی»، « سفینه اشک: هدایت به برکت اشک برامام حسین علیه السلام»، « مبانی، اصول و روش های تربیت اخلاقی» و «پرسش و پاسخ اخلاقی» می باشد.

 علاقمندان می توانند برای تهیه نشریه به نشانی قم، خیابان معلم، انتهای کوچه شماره 1، بعد از هتل یثرب، پلاک159-موسسه فرهنگی دارالهدی مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 37737429-025 تماس بگیرند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha