جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
7

حوزه/هفتادمین شماره از ماهنامه «خانه خوبان» ویژه خانواده ها از سوی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)، با مدیر مسئولی دکتر محمد دولتخواه منتشر شد.

به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری حوزه برخی از عناوین مهم ماهنامه شامل: «استخاره»، «سلول انفرادی»، « چنین کنند بزرگان»، « احکام ماه عزا» و غربت، ارثیه ماست» می باشد.

بررسی علل فراگیری سرطان در ایران با عنوان «چرا سرطان در ایران فراگیر شده»، از دیگر عناوین مهم این شماره از ماهنامه است .

هم اکنون در بین بیماری ها، سرطان از لحاظ منتهی شدن به مرگ، در رتبه سوم قرار دارد. تغذیه یکی از عوامل بسیار مؤثر، بلکه علت اصلی در ابتلا به سرطان های مختلف است.

یقیناً غذای مردم ایران، غذایی نیست که پنجاه سال قبل مصرف می کردند. الان نوع تغذیه، نحوه طبخ غذاها و ظروفی که استفاده می شود، بسیار متفاوت است. افزودنی هایی که به مواد غذایی می زنند، هوای آلوده، آب آلوده، استرس و... دست به دست هم داده و آمار سرطان را افزایش می دهند. امروزه کُلُری که در آب استفاده می شود، یکی از عوامل ابتلا به سرطان است. وجود نیترات ها در کودهای شیمیایی که هم اکنون در تهیه محصولات مختلف استفاده می شود.......

علاقمندان جهت تهیه ماهنامه می توانند به نشانی: قم، بلوار جمهوری اسلامی، موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) مراجعه کرده و یا جهت ارتباط با شماره تلفن: 32113122-025 تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha