دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ملکیان مرتضی شاهین شهر

طلاب و روحانیون بسیجی پیش قراولان عرصه جهاد فرهنگی اند که با تلاش و مجاهدت، توطئه ها و هجمه های فرهنگی دشمنان را خنثی می کند.

حجت الاسلام مرتضي ملكيان در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان با تبيين مهمترين شاخصه هاي بسيجيان، اظهاركرد: بسیج یادگاری ماندگار از امام خمینی(ره) برای نظام و انقلاب و مردم ایران است.

وي با تاکید بر این که بسیج تشکلی مردمی، مدافع انقلاب و تابع ولایت فقیه است، ابراز داشت: مهمترين نقش طلاب و روحانیون بسیجی، راهبري فکری و دینی مردم اس.

امام جمعه شاهين شهر ادامه داد: نقش بی بدیل روحانیت در دفاع مقدس و در عرصه فرهنگ  قابل چشم پوشی نیست و حضور مستمر روحانیون در میان بسیج، یکی از راهبردهای هدایت و روشنگری در میان جوانان است كه باید به آن توجه جدی شود.

حجت الاسلام ملکیان تصریح کرد: روحانیت پیش قراول عرصه جهاد فرهنگی است و با تلاش و مجاهدت توطئه ها و هجمه های فرهنگی دشمنان را خنثی می کند.

وي در پایان با گرامي داشت یاد  و خاطره شهداي بسيجي، از جمله شهدای روحانی 8 سال دفاع مقدس، ابراز امیدواری کرد: در عرصه جنگ نرم نیز بسيج طلاب بتواند مثل همیشه منشاء برکات فراوان برای اسلام و انقلاب باشد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha